1. Aktualności
  2. Polska

Olma: Jogurt jako lekki posiłek cieszy się uznaniem

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© olma

- Analizując ogólną sprzedaż jogurtów możemy wywnioskować, że taka forma lekkiego posiłku spożywanego ‘w biegu’ przez osoby dbające o zdrowie i sylwetkę, spotkała uznanie wśród polskich konsumentów. Ceny jogurtów z kawałkami owoców nie są tak bardzo zróżnicowane, gdyż konsumenci poszukują, poza jakością i dobrym smakiem, przede wszystkim niższych cen. Konkurencja na rynku jest ogromna, duże sieci prześcigają się w różnego rodzaju promocjach, super ofertach, sezonowych obniżkach i żeby pozostać na półce ta cena musi być dopasowana do przeciętnych cen danego segmentu - wyjaśnia Jiri Berger, Prezes w Olma Polska.

- Olma również stara się dostosować do oczekiwań konsumentów. W swojej ofercie mamy jogurty z tzw. górnej półki m.in. Pierot dostępny w sześciu wariantach smakowych: kokos/ananas, kokos/pomarańcz, truskawka, czereśnia, owoce leśne i czekolada/orzech, które oprócz wspaniałego smaku i kawałków owoców zwracają uwagę klienta stylowym kształtem kubeczka oraz pojemnością 175 g. Do kategorii segmentu ekonomicznego zaliczyć możemy jogurt Florian Active w czterech wariantach smakowych: truskawka/brusznica, morela/nasiona konopi, jagoda/aronia, tropik o gramaturze 135 g oraz jogurt Silueta dostępny w trzech smakach: truskawka , morela oraz tropik (150 g).

Ostatnie wiadomości o firmie