1. Aktualności
  2. Polska

FigAnd: Większe ożywienie na rynku kefirów smakowych

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© figand
© fm

Na rynku kefirów obserwuje się większe ożywienie w segmencie kefirów smakowych niż naturalnych – podsumowuje wydarzenia rynkowe w segmencie kefirów Artur Mosionek, Dyrektor Handlowy w FigAnd. – Wynika to z tego, że konsumenci zaczęli traktować ten produkt jak napój i stał się on alternatywą dla jogurtów pitnych, szczególnie dla klientów wieku średniego i nie tylko.

Artur Mosionek zwraca także uwagę na obecnie panującą modę na spożywanie produktów niskokalorycznych. - Jest to trend ogólnoświatowy więc my jako producent dostosowujemy się do ogólnie panujących potrzeb konsumentów. W naszym asortymencie 0% tłuszczu mają kefiry smakowe i naturalne.
Z naszych analiz wynika, że w tym segmencie występuje duża dynamika sprzedaży. Nasze doświadczenia w produkcji i sprzedaży produktów light zaczęliśmy od kefirów i było to całkiem niedawno, ale zapewniam że będziemy wprowadzać kolejne produkty light.