Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Węgry: Spada lojalność klientów sieci

Źródło: GfK Hungaria   Dodano: 2011-06-24 12:24:01

Węgry odnotowują niewielki wzrost w handlu detalicznym po dołku, jaki wystąpił w 2009 roku. Nominalna wartość sprzedaży żywności i produktów chemicznych wzrosła o 1,4% w porównaniu do ostatniego roku. Warto przy tym pamiętać, że dopiero druga połowa 2010 roku przyniosła ożywienie w węgierskiem handlu.
Krisztina Kovács, Manager GfK Hungária’s Consumer Tracking stwierdza wprost, że spada lojalność klientów, którzy obecnie robią zakupy w prawie 9 sieciach (średnio, żywność i chemia).

Największe wzrosty są udziałem hipermarketów i sieci małych sklepów, które odnotowały wzrost średniego zakupu. Przegranym są sieci supermarketów, ale jest to częściowo zasługa przekonwertowania sieci Plus na dyskonty.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25