Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Startuje kampania Robico

Źródło: Robico   Dodano: 2011-06-15 12:30:31

© robico
© robico

Bądź inna, bądź innowacyjna. Wypróbuj całkowicie inne produkty mleczne wspomagające utrzymanie zgrabnej sylwetki. To hasło nowej kampanii firmy Robico, która rozpoczęła promocję i budowę świadomości marki gamy produktów Robico Smukła Linia w internecie.

Dlaczego działania online?
Z obserwacji rynku oraz zachowań konsumentów wynika, że kierowanie komunikacji na płaszczyźnie internetowej może okazać się bardziej skuteczne. Dlatego też firma Robico postanowiła przeprowadzić kampanię odsłonową w internecie, by poinformować konsumentów o pojawieniu się gamy innowacyjnych i funkcjonalnych produktów Robico Smukła Linia.
Dlaczego bądź inna wręcz innowacyjna?
Mleczna gama funkcjonalnych produktów od Robico dedykowana jest osobom dbającym o utrzymanie smukłej linii, odchudzającym się, ale również zmagającym się z cukrzycą jak i wszystkim tym, którzy po prostu zdrowo się odżywiają. Innowacyjność produktów wynika z unikalnej receptury produktów oraz z braku konkurencji. Koktajle maślankowe pozbawione tłuszczu i laktozy, a bogate w kwas foliowy, wapń i błonnik nie znajdują sobie równych na sklepowych półkach. Billboardy z niekonwencjonalną maskotką kampanii - Krowożyrafą symbolizującą innowacyjność linii Robico będą wyświetlane dla użytkowników na terenie województwa mazowieckiego, z uwagi na najsilniejszą aktualnie dystrybucję produktów.
Równocześnie działania prowadzone będą na profilu Facebook - Robico Smukła Linia, gdzie firma liczy na nawiązanie dialogu z fanami marki Robico. Planowane jest regularne moderowanie profilu oraz serwowanie fanom ciekawych dietetycznych porad, przepisów i ciekawostek oraz quizów z nagrodami!
Start trwającej 30 dni kampanii to 15 czerwca. Równolegle na terenie Warszawy i w największych miastach w Polsce będą przeprowadzane degustacje serów z obniżoną zawartością tłuszczu – Mały Książę, DIUK i Gouda Light.
Robico zapowiada, że jeśli początek budowy świadomości marki Robico Smukła Linia w internecie okaże się pomyślny, wówczas działania będą prowadzone regularnie i z większą intensywnością oraz osiągną wymiar ogólnopolski.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25