1. Aktualności
  2. Świat

Kanada: Bardzo dobre wyniki sprzedażowe Danacolu.

Źródło: Food Ingredienst First
Autor: Janusz Górski

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że sprzedaż przekroczyła nasze plany. Danacol ma teraz 70% rynku – powiedział Sean Surkis, Wiceprezes ds. Marketingu w Danone Inc. Danacol jest sprzedawany w Kanadzie od lutego 2011 roku. Od początku sprzedaż jest wspomagany przez różnorodne formy marketingu konsumenckiego i kampanię edukacyjną.

Nad rozwijaniem produktu Danone współpracował z firmą Cognis, obecnie część koncernu BASF.
W ramach inauguracji, producent przekaże 10 centów od każdego sprzedanego Danacolu w Kanadzie do Heart and Stroke Foundation (do poziomu 200 tys. dolarów rocznie).
Laura Troha, Brand Management and Marketing Communications Manager, Human Nutrition, BASF mówi: – Danone wyznacza nowy standard jakości i doskonałości, a my jesteśmy dumni z naszych składników w swoich produktach.
Danacol zawiera fitosterole, które blokują wchłanianie cholesterolu nazywanego ‘cichym zabójcą’ ze względu na jego rolę w indukcji choroby niedokrwiennej serca.