1. Aktualności
  2. Polska

Startuje największa kampania reklamowa sieci Intermarché

Źródło: Grupa Muszkieterów
Autor: Aleksandra Karpińska

3 marca rusza nowa kampania wizerunkowa supermarketów Intermaché. Reklama promować będzie nowe logo oraz podkreślać największe atuty sieci, do których należą: własna wędzarnia, własny rozbiór mięsa, własny wypiek, duży wybór świeżych owoców i warzyw oraz tanie zakupy.

W trakcie kampanii ukażą się 30 sekundowe spoty wizerunkowe oraz 15 sekundowe spoty prezentujące produkt w atrakcyjnej cenie. Spoty mają ukazać Intermarché, jako sieć specjalizującą się w produktach świeżych. Reklama pojawi się między innymi w TVP1, TVP2, TVP3, TVP Info, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN 24, TVN7, TV4, Polsat2, Discovery, radiu RMF FM i rozgłośniach lokalnych, portalach onet.pl oraz MojeMiasto, a także na billboardach i mobilach.
Za kreację odpowiadała Agencja Reklamowa Opus B (pomysł kreatywny: team Jakuba Janickiego - creative direktor), za postprodukcję agencja Plankton, a za zakup mediów – dom mediowy STARCOM.