1. Aktualności
  2. Polska

Otwarcie Intermaché Super w Trzebnicy

Źródło: Grupa Muszkieterów
Autor: Aleksandra Karpińska
© Grupa Muszkieterów

1 grudnia w Trzebnicy otwarty został supermarket Intermarché pod szyldem Super. Jest to 156 sklep sieci w Polsce i 37 punkt sprzedaży w województwie dolnośląskim.

Sklep w Trzebnicy zbudowany został według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Nowy Intermarché liczy 900 m kwadratowych powierzchni sprzedaży. Placówka oferuje mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiona została również wędzarnia, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów. Do dyspozycji klientów jest także darmowy parking, który mieści 60 samochodów osobowych. W nowym sklepie zatrudnienie znalazło 46osób. Na terenie sklepu funkcjonuje 6 kas. To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection – gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem – wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.