1. Aktualności
  2. Polska

Superbrand Polska dla marki Łaciate

Źródło: Łaciate
Autor: Barbara Wiercińska
© mlekpol

Po raz kolejny marka Łaciate otrzymała tytuł Superbrands - czyli znalazła się w gronie najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Nagroda Superbrand jest jedynym na rynku wyróżnieniem dla firmy za wieloletnią pracę na rzecz silnej marki.

Międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 15 lat w ponad 85 krajach, już po raz piąty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Tytuł Superbrands przyznawany jest głosami niezależnej Rady Marek niewielkiej liczbie marek – poniżej 5% ogółu ocenianych przez radę. Po raz kolejny w gronie najsilniejszych marek konsumenckich na polskim ryku znalazła się marka Łaciate. Tytuł Superbrands to potwierdzenie silnej pozycji na rynku oraz prestiż – uwieńczenie długotrwałej pracy nad marką.
- Łaciate to nasza sztandarowa marka – mówi Prezes Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, Edmund Borawski. –Od momentu jej powstania, to jest od 14 lat, dbamy o wizerunek marki Łaciate i starania te uwieńczone zostały m.in. tytułem Superbrands – kontynuuje. –Jest to potwierdzeniem, iż nasze starania i praca na rzecz marki idą w dobrym kierunku, tym bardziej że Łaciate jest obecnie najpopularniejszą marką mleka w Polsce – podkreśla E. Borawski.