1. Aktualności
  2. Polska

Euroser Dairy Group: Koncept Fresh Pack zdominował sprzedaż na stoisku otwartym

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© euroser dairy group

– Fresh Pack Koncept wszedł w życie w 2017 r. jako odpowiedź na potrzeby rynku i konsumentów nabiału – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Dominika Robalewska, Junior Brand Manager w Euroser Dairy Group. – W ramach konceptu oferujemy szeroką gamę (ponad 60 rodzajów) serów Premium. Odnosząc ogromny sukces stale rozwijamy się i poszukujemy najlepszych rozwiązań dla naszych klientów. Początkowo koncept był kierowany głównie do lady tradycyjnej. Dziś lada ta w zupełności różni się od tej sprzed 4 lat i zdecydowanie sery w gotowych kawałkach Fresh Pack zdominowały sprzedaż na stoisku otwartym.

– Konsumenci chętnie sięgają po łatwo dostępny, estetycznie zapakowany i zaaranżowany produkt. Dodatkowo obawy i strach związane z epidemią COVID-19 zmieniły nasze zwyczaje zakupowe. Rzadziej wybieramy się na zakupy, zachowujemy większą ostrożność i starannie planujemy wybór produktów, a także zależy nam na tym, aby zakupy przebiegały sprawnie, a szeroki wybór serów w strefie samoobsługowej ułatwił ten proces. Euroser Dairy Group wciąż odnotowuje duże zainteresowanie Fresh Pack Concept w ladzie otwartej i stale systematycznie poszerza listę klientów z niego korzystających – podkreśla Dominika Robalewska, Junior Brand Manager w Euroser Dairy Group.

Ostatnie wiadomości o firmie