1. Aktualności
  2. Polska

Mlekpol (SM): Duże rodziny są dla nas ważną grupą konsumentów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© mlekpol (sm)

– Już przy modelu 2+2 bardzo ważna jest odpowiednia organizacja obowiązków rodzinnych, w tym zakupów – mówi Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu Mlekpol (SM). – Zauważamy, że ta grupa chętnie sięga po produkty takie jak masło osełka 500 g, śmietanki Łaciate 500 ml lub 1 l, ser mascarpone w opakowaniu 500 g oraz sery dojrzewające w plastrach 400 g, 800 g czy 1 kg. Jedne większe zakupy, robione rzadziej, to także zauważalny nowy nawyk, który nasi konsumenci wykształcili w trakcie pandemii COVID-19.

– Zainteresowanie produktami o większych gramaturach rośnie również przed świętami. Oczywiście ma to związek z potrzebą zrobienia odpowiedniego zapasu na kilkudniowe biesiadowanie w rodzinnym gronie, ale także wynika z tradycji kulinarnych Polaków. Do przygotowania serników, bez których wielu z nas nie wyobraża sobie świąt, używamy najczęściej mielonych twarogów Mlekpol w wygodnych wiaderkach 1 kg. Jednocześnie coraz więcej osób poszukuje w tradycyjnych daniach nuty nowoczesności – dla nich proponujemy ser mascarpone, z którego można przygotować m.in. kremowe serniki nowojorskie, baskijskie czy tort bezowy dacquoise – dodaje Małgorzata Cebelińska.

Ostatnie wiadomości o firmie