1. Aktualności
  2. Polska

Sertop jest wierny tradycji

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Zmieniające się trendy i mody żywieniowe wymuszają na producentach zmiany także w kwestii opakowań produktów – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – Zróżnicowanie ich gramatur pozwala zaspokoić różnorodne potrzeby poszczególnych grup konsumentów. Rodzinom dedykowane są 100 g kostki tzw. telewizorki oraz dodatkowo 140 g krążki z trójkątnymi porcjami serków do zjedzenia „na raz”, zaś osobom zabieganym i mieszkającym w pojedynkę serki topione w plastrach oraz wspomniane wcześniej krążki, zapobiegające marnowaniu żywności. Staramy się podążać za potrzebami naszych konsumentów, kultywując jednocześnie zarówno recepturę wytwarzania naszych produktów, jak i design opakowań serków topionych, które na przestrzeni lat uległy jedynie drobnym korektom, zachowując praktycznie w niezmienionej formie swój wygląd. Tradycja ma dla nas wartość priorytetową i zależy nam na jej kultywowaniu – dodaje Aneta Będkowska.

Ostatnie wiadomości o firmie