1. Aktualności
  2. Polska

Euroser Dairy Group: Prognozujemy wzrost sprzedaży produktów antipasti

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

– Asortyment Euroser Dairy Group nie zawodzi nawet najbardziej wymagających konsumentów, proponując zawsze oryginalne oraz poszukiwane sery z zakątków całej Europy – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Paulina Westerby, Junior Brand Manager w Euroser Dairy Group. – Oprócz doskonałej jakości serów oferujemy również warzywne antipasti wypełnione serkiem, charakterystyczne dla kuchni śródziemnomorskiej. Są to małe, dekoracyjne przekąski, które gwarantują spektakularny początek każdego posiłku. 

W naszym portfolio znajduje się różnorodny wachlarz chrupiących papryczek i oliwek wypełnionych delikatnym i kremowym serkiem. Jest to propozycja zarówno dla osób lubiących pikantne smaki, np. papryczki peperoni jak również ich przeciwieństwo – słodkawe papryczki wiśniowe lub miodowe. Nasze produkty dostępne są w dwóch wariantach: klasycznym z zawartością serka z mleka krowiego oraz w wersji bez laktozy.

 

– Antipasti Grikios by Campio charakteryzują się naturalnym składem, wyborem najlepszej jakości papryczek oraz oliwek wypełnionych po brzegi serkiem o wyważonym i przyjemnym smaku. Całość zalana jest olejem rzepakowym, który racjonalni konsumenci wykorzystują wtórnie przygotowując potrawy z dodatkiem aromatycznego dodatku. Warzywne antipasti wypełnione serkiem, dzięki walorom smakowym oraz atrakcyjnemu wyglądowi wpisało się na stałe w zwyczaje zakupowe konsumentów stając się popularną przekąską. Sprzedaż tych produktów nie cechuje się znaczącą sezonowością. Produkty są chętnie kupowane przez cały rok, często jest to produkt podawany podczas przyjęć rodzinnych lub spotkań ze znajomymi. Dlatego w miesiącach, w których jest więcej okazji do świętowania statystyki sprzedażowe również są wyższe – wskazuje Junior Brand Manager w Euroser Dairy Group.

– Po produkty sięgają konsumenci z różnych grup wiekowych, kierujący się wygodą i łatwą formą podania oraz dbający o to, by serwowane produkty zadziwiały smakiem oraz urozmaicały przygotowane menu. Prognozujemy, że w najbliższym czasie kategoria produktów antipasti będzie się rozwijać, w dużej mierze ze względu na styl życia oraz preferencje kulinarne współczesnego konsumenta – podsumowuje Paulina Westerby.

Ostatnie wiadomości o firmie