1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Nasz asortyment zaskakuje mnogością przekąsek

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Ser jest produktem podstawowym, kategoria sera dalej rośnie, a Polska w porównaniu z innymi krajami w Europie jest w rankingach nadal na dalekiej pozycji w stosunku do krajów z najwyższym poziomem konsumpcji tej kategorii – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Patrzymy więc nie tylko optymistycznie w przyszłość, ale staramy się sprzyjać temu wzrostowi również poprzez nowe i ciekawe dla konsumentów produkty, które wprowadzamy na rynek. Ser to trzecia najbardziej wartościowa kategoria spożywcza w Polsce (wg Nielsen, po piwie i wódce). Jej sprzedaż wartościowa wynosi ponad 7 mld zł.

– Hochland poleca szeroką gamę produktów, które zostały zaprojektowane z myślą o spełnianiu potrzeb przekąskowych. Jednocześnie nasza bogata oferta od serów kremowych twarogowych Almette, poprzez całą paletę serów kremowych topionych Hochland, sery żółte plasterkowane, po sery pleśniowe Valbon, sprawia, że produkty te wciąż zaskakują mnogością przekąsek, do których można je zastosować.

– Przekąski cieszą się zainteresowaniem praktycznie przez cały rok. Firma stawia na smak, lokalnych dostawców i sprawdzonych partnerów biznesowych oraz przykłada ogromną wagę do jakości i pochodzenia surowców. Pamiętamy także o dodatkowych benefitach i wprowadzamy innowacje dotyczące produktów, składu i opakowań. Na początku roku w naszym portfolio pojawiła się wegańska marka Simply V – produkty takie jak plastry czy pasty to doskonała, wysokiej jakości alternatywa dla tradycyjnych serów i odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy na półkach sklepowych poszukują vege-zamienników lub chcą urozmaicić codzienne menu. Wprowadziliśmy także nowe sery żółte w plastrach Hochland Sielski z jedynym takim na rynku zamknięciem na rzep. – wymienia Jacek Wyrzykiewicz.

– Kolejna przełomowa innowacja, która wzbudza zainteresowanie wszystkich fanów słodkich smaków to Kanapkowy czekoladowy serek twarogowy, który łączy smak pysznego naturalnego twarogu z czekoladą. Produkt jest dostępny w dwóch wariantach: standardowym – 130 g i wersji Mini 120 g. Poszerzając linię serków Kanapkowych o ten słodki wariant zwiększamy kategorię serków twarogowych. Dzięki niemu docieramy do nowych grup konsumentów – entuzjastów słodkich smaków, nie tylko dzieci. Poza tym „adresujemy” nowe okazje konsumpcji takie jak: drugie śniadanie, deser, przekąska. Nasz produkt wyróżnia się od konkurencji krótkim i naturalnym, czystym składem. Zachowując jednocześnie intensywny smak idealnie wpisuje się w koncept „serka z Charakterem”. Do rodziny znanych już Charakterków Kanapkowych dołącza nowa postać – Super Choco! Naszą nowość wspiera kampania reklamowa w prasie fachowej, w najbardziej popularnych tytułach, a także szerokie wsparcie komunikacyjne w telewizji i internecie – dodaje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Ostatnie wiadomości o firmie