1. Aktualności
  2. Polska

Lactima: Segment przekąsek nabiałowych rozwinął się w ostatnim czasie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

– Jedną z charakterystycznych cech rozwoju oferty produktowej Lactima jest umiejętność wychodzenia naprzeciw potrzebom konsumentów poprzez tworzenie i kreowanie produktów, które je spełniają – mówi Anna Hochherz, Specjalista ds. Marketingu w firmie Lactima. – W związku z rosnącym zainteresowaniem przekąskami z kategorii nabiałowej, segment ten w ostatnim czasie bardzo się rozwinął, a zapotrzebowanie na tego typu nowości ciągle rośnie. Sukcesywnie wzbogacamy naszą ofertę. Dlatego też w portfolio Lactima nie brakuje produktów, świetnie sprawdzających się w roli przekąsek.

– Śniadanie często określane jest jako najważniejszy posiłek dnia, dostarczając nam składników odżywczych i energii do jego rozpoczęcia. Jednakże do obiadu pozostaje sporo czasu, dlatego warto pomyśleć o przekąsce. Przekąska między posiłkami, to sposób na zaspokojenie niewielkiego głodu bez zjadania dużych i obfitych w kalorie posiłków. Małe co nieco na drugie śniadanie lub podwieczorek to dobre źródło energii i składników odżywczych. Drugie śniadanie zatem, to dobra okazja, by w ramach przekąski sięgnąć po Lakusia – wskazuje Anna Hochherz.

– Nowe serki twarogowe dostępne są w dwóch kompozycjach smakowych, waniliowym i truskawkowym. Twarożkowe przekąski pełne są owocowego smaku i urozmaicą menu zarówno dzieci jak i dorosłych. Wyprodukowano je z wysokiej jakości twarogów i naturalnych dodatków bez sztucznych aromatów. Serki Lakusie znakomicie wpisują się w kategorię pożywnych, zdrowych przekąsek i deserów. W roli przekąski sprawdzi się też wspaniale nasz serek twarogowy śmietankowy Haga. Wytworzony z twarogów z dodatkiem śmietanki. Opakowanie zawiera sześć porcji zapakowanych w folię, dzięki której serek zachowuje dłużej świeżość, aromat i smak. To propozycja na każdą okazję i porę dnia. Doskonały na śniadanie, jako dodatek do kanapek, przekąskę pomiędzy posiłkami czy dodatek do ciepłych dań. Zachowuje idealną konsystencję, która sprawia, że jest jednocześnie smarowny i zwarty – opisuje nowy produkt Anna Hochherz, Specjalista ds. Marketingu w firmie Lactima.

Ostatnie wiadomości o firmie