Branża Mleczarska 100 Firm

Aktualności

Hochland Polska i Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka zacieśniają współpracę

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2021-08-24 15:45:03

© hochland polska

Hochland Polska wraz z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka (PFHBiPM) zaprosiły kilkudziesięciu młodych hodowców do wspólnej przygody w ramach Akademii Młodego Hodowcy, która potrwa dwanaście miesięcy. Zaplanowano 12 modułów w czasie których zostaną poruszone najważniejsze tematy związane z produkcją mleka. Postawiono na zajęcia praktyczne, warsztatowe oraz na doświadczanie.

Odbyło się już pierwsze spotkanie zaplanowanego cyklu, na którym uczestnicy Akademii Młodego Hodowcy poznali siebie nawzajem, prowadzących, a przede wszystkim zakres materiału i tematy kolejnych modułów. Pierwszy moduł dotyczył przygotowania kiszonek.

– Wymieniamy się doświadczeniami od dawna. Teraz postanowiliśmy pójść dalej i podzielić się wiedzą z naszymi dostawcami mleka. Właśnie zainaugurowaliśmy Akademię Młodego Hodowcy. Celem tego projektu jest zgłębienie wiedzy nie tylko o samej hodowli bydła, ale o efektywnym zarządzaniu stadem i gospodarstwem – powiedziała Renata Przezwicka, Kupiec Strategiczny w Hochland Polska.

Fundamentem firmy Hochland Polska jest ponad 500 gospodarstw, które dostarczają mleko do zakładu w Węgrowie. Rolnicy, od których kupowane jest mleko, są traktowani nie tylko jako dostawcy – są partnerami w biznesie. Firmie Hochland Polska zależy na tym, by dostawcy się rozwijali, produkowali mleko wysokiej jakości i zapewniali zwierzętom dobrostan, bo od niego wszystko się zaczyna, zarówno jeśli chodzi o jakość, jak również ilość produkowanego przez krowy mleka. Hochland wspiera modernizację gospodarstw, budowę i rozbudowę obór, zakup maszyn oraz urządzeń ułatwiających pracę i poprawiających dobrostan zwierząt. Ponadto organizowane są dla dostawców regularne szkolenia z udziałem autorytetów z dziedziny ekonomiki produkcji mleka. Teraz nadszedł czas na Akademię Młodego Hodowcy.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2021-11-27) Hochland Polska: Wskutek pandemii konsumenci mają opory by testować nowe smaki
(2021-11-19) Hochland Polska obronił udziały rynkowe mimo spadku rynku serów topionych
(2021-11-13) Hochland Polska: Rynek twarogów sernikowych w Polsce rozwija się dynamicznie. Pandemia nie miała nań wpływu

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij