Branża Mleczarska 100 Firm

Aktualności

Mlekpol (SM): Zdrowie i bezpieczeństwo priorytetem konsumentów napojów fermentowanych

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-08-23 10:51:36

© mlekpol (sm)

– Zainteresowanie produktami fermentowanymi w Polsce sukcesywnie rośnie, jednak nie możemy mówić o dużych tendencjach wzrostowych – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu mleczarni Mlekpol (SM). – Sprzedaż tych produktów naturalnie zwiększa się w okresie wiosenno-letnim i jest ściśle związana z wysokimi temperaturami. Napoje takie jak maślanki, jogurty, kefiry, mleko zsiadłe czy chłodniki cieszą się wtedy największą popularnością, ponieważ doskonale gaszą pragnienie i zapewniają przyjemne orzeźwienie w upalne dni.

– Niewątpliwie wśród konsumentów rośnie świadomość walorów zdrowotnych tej kategorii produktowej. Doceniany jest ich smak, ale także wartości odżywcze i pozytywny wpływ na pracę jelit. W okresie pandemii, kiedy więcej czasu spędzaliśmy w domu, widoczne było zainteresowanie konsumenta produktami naturalnymi i prozdrowotnymi, co miało odzwierciedlenie w naszej sprzedaży. Dzisiaj priorytetem konsumentów jest nie tylko zdrowie, ale także bezpieczeństwo, dlatego chętniej sięgają po produkty wyprodukowane na bazie sprawdzonych, polskich surowców.

Również w tym roku, po zniesieniu najbardziej rygorystycznych obostrzeń, zaobserwowaliśmy w sklepach, że Polacy wybierają produkty świeże oraz – typowe dla okresu letniego – wyroby fermentowane – dodaje Dyrektor Handlu mleczarni Mlekpol (SM).

– Produkty fermentowane mają swoich miłośników w każdym wieku. Chcemy odpowiadać na oczekiwania wszystkich konsumentów, dlatego uatrakcyjniamy naszą ofertę. Zmieniamy nie tylko gramaturę opakowań, ale też ich skład i formę. W ofercie posiadamy pitne produkty fermentowane w wersji „na raz”, ale także opakowania rodzinne. Konsument może wybrać chociażby tegoroczną nowość naturalną Maślankę Mazurski Smak (330 ml) w wersji „on the go” lub wygodny do przechowywania w lodówce litrowy karton Maślanki Mrągowskiej. Ten pierwszy produkt, choć jest na półkach od niedawna, już zyskał liczne grono oddanych konsumentów, którzy chętnie po niego sięgają. Dużą popularnością cieszą się również wersje smakowe maślanki, takie jak: Maślanka Mrągowska truskawkowa, cytrynowa czy owoce leśne. Cały czas pracujemy nad poszerzeniem oferty produktów fermentowanych, ponieważ uważamy, iż jest to jedna z najbardziej istotnych kategorii dla zdrowia organizmu w każdym wieku – podkreśla Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu mleczarni Mlekpol (SM).


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2021-10-01) Mlekpol (SM): Rośnie otwartość Polaków na eksperymenty kulinarne z udziałem twarogów
(2021-09-02) Mlekpol (SM): Polacy są lojalni wobec polskich marek masła. Chętnie korzystają z promocji opartych na wielosztukach
(2021-08-26) Mlekpol (SM): Już ponad 4,5 mld zł przychodów i 1,98 mld litrów skupionego mleka

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij