1. Aktualności
  2. Świat

Bel ogłasza sojusz strategiczny z Disneylandem w Paryżu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

Dzięki porozumieniu mleczarnia Bel zapewniła sobie obecność w parku rozrywki, a jej produkty znajdą się w tutejszej gastronomii. Partnerstwo znajdzie odzwierciedlenie w nowych aktywnościach, a tożsamość marek tj. Mini Babybel i Krówka Śmieszka zostanie wpleciona w historię parku, zapewniając wciągające wrażenia. Goście będą mogli skorzystać z oferty foodtrucka Laugh 'n Go, gdzie szefowie kuchni Disneyland Paris zaproszą na przekąski z serem Krówka Śmieszka.

Marka Mini Babybel odegra wyjątkową rolę w uczczeniu franczyzy Marvela w dedykowanych miejscach o dużym natężeniu ruchu w całym ośrodku. Latem Mini Babybel pojawi się w Stacji Super Hero i Teatrze Studio. W całym ośrodku Disneya goście będą mogli delektować się serami Bel w różnych formach.

Disneyland w Paryżu i Bel podkreślają się, że w ten sposób podkreślać będą wspólne wartości – radość, życzliwość i dobroć w gronie rodziny i przyjaciół. Partnerstwo umożliwi mleczarni Bel i Disneylandowi organizowanie wspólnych kampanii marketingowych i komunikacyjnych w całej Europie. Te duże kampanie mają przyczynić się do promowania zdrowych przekąsek w całej Europie.

Celem Bel jest promowanie zdrowszej, odpowiedzialnej i dostępnej żywności dla wszystkich.

– Partnerstwo z Disneylandem pozwoli naszym markom zabłysnąć magią Disneya naszym konsumentom w całej Europie – potwierdziła Cécile Béliot, Wiceprezes Wykonawcza grupy Bel.

Ostatnie wiadomości o firmie