1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Forma ma znaczenie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Dostosowanie gramatur do zindywidualizowanych potrzeb klientów to podstawa – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – To właśnie dlatego nasze najpopularniejsze produkty takie jak kultowy Złoty Ementaler czy Gouda dostępne są zarówno w formie 100 g kostek, proponowane rodzinom, 140 g krążków z trójkątnymi porcjami serków topionych do zjedzenia „na raz” oraz plastrów serka topionego gotowego do konsumpcji bez użycia noża, skierowanych do osób żyjących intensywnie i poszukujących w sklepach gotowych rozwiązań.

– O potrzebach konsumentów warto pamiętać nie tylko na etapie produkcji, ale także przy kompletowaniu asortymentu produktowego sklepu, bowiem dostosowanie go do oczekiwań konsumentów może zapewnić obopólną korzyść – dodaje Aneta Będkowska.

Ostatnie wiadomości o firmie