1. Aktualności
  2. Polska

Temar (PPH): Część konsumentów kupuje produkty w małych opakowaniach, aby nie marnować żywności

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

– Świat się zmienia, a wraz z nim konsumenci. A raczej konsumenci zmieniają otaczającą rzeczywistość. Mamy do czynienia z pokoleniem Y, które żyje szybko i często pracuje poza domem, w delegacjach. Produkty „on the go” są dla nich nieodłączną częścią „bagażu”, który musi być dostępny w wygodnej formie opakowania – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aleksandra Makowska, Marketing Manager w firmie Temar (PPH).

– Przekąski zyskują coraz większą popularność, również ze względu na rosnącą świadomość w ilości marnowanej żywności. Część konsumentów kupuje małe opakowania, aby nie marnować żywności i ten trend obserwujemy od pewnego czasu, niemniej zyskał na sile w ostatnim kwartale dzięki licznym akcjom promującym ten trend.

– W swojej ofercie posiadamy organiczne napoje sojowe marki Joya, które w dedykowanym opakowaniu „on the go” – 200 ml idealnie sprawdzają się dla osób w ciągłym ruchu  – Wzrost sprzedaży obserwujemy głównie w sezonie letnim. Dzięki małemu opakowaniu napój jest łatwy do złapania, gdy konsument jest w ruchu, w pracy lub na siłowni i potrzebuje orzeźwienia. Na dodatek wraz z rosnącym trendem alternatyw nabiałowych, napoje Joya w opakowaniu 200 ml spełniają kryteria o niskiej zawartości tłuszczu oraz są bezglutenowe – mówi Aleksandra Makowska, Marketing Manager w firmie Temar (PPH).

Ostatnie wiadomości o firmie