Branża Mleczarska 100 Firm

Aktualności

Mlekpol (SM): Rynek napojów fermentowanych jest ugruntowany i sukcesywnie się rozwija

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-04-23 09:20:51

© mlekpol (sm)

– Tradycyjne napoje fermentowane jak jogurt, kefir i maślanka z każdym rokiem cieszą się coraz większym zainteresowaniem – mówi dla Forum Mleczarskiego Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu Mlekpol (SM). – Mimo rosnącej świadomości na temat walorów zdrowotnych tych produktów obserwujemy, że jest to kategoria, którą zainteresowanie silnie wzrasta wraz z pierwszymi ciepłymi promykami słońca. Dlatego Mlekpol uatrakcyjnia wciąż swoją ofertę o różne rodzaje opakowań począwszy od kubków, butelek i kartonów oraz pojemności od najmniejszej łyżeczkowej 150 g poprzez wygodne opakowania „on the go” 360 i 400 ml oraz rodzinne 1 l. Na wiosnę wznawiamy produkcję chłodnika, który w tym czasie cieszy się dużym zainteresowaniem konsumentów.

– Konsumenci coraz chętniej sięgają po tradycyjne naturalne napoje fermentowane. Jednym z takich produktów jest dobrze znana konsumentom Maślanka Mrągowska. Polacy są coraz bardziej świadomi i zwracają uwagę na zawarte w produktach składniki korzystnie wpływające na zdrowie. W okresie letnim dużą popularność zyskują również maślanki smakowe takie jak Maślanka Mrągowska truskawkowa, owoce leśne czy cytrynowa – wylicza Małgorzata Cebelińska.

– Kefir również wpisuje się w te trendy, ponieważ jest tradycyjnym znanym od pokoleń napojem fermentowanym, zawierającym cenne wartości odżywcze. Polacy znają nasze marki i produkty, doceniają ich wysoką jakość i naturalny sposób wytwarzania na bazie mleka pochodzącego od polskich dostawców. Dlatego rynek tych produktów jest ugruntowany i wciąż sukcesywnie się rozwija. Napoje fermentowane należą do grupy produktów, które swoich miłośników znajdują we wszystkich grupach wiekowych, również wśród młodych konsumentów – podkreśla nasza rozmówczyni.

– Zwiększająca się świadomość dotycząca wpływu diety na zdrowie, ale również chęć powrotu do tradycji sprawia, że coraz częściej decydują się na zakup nie tylko maślanki czy kefiru, ale także produktów spełniających funkcję gotowych posiłków, takich jak mleko zsiadłe czy chłodnik zwłaszcza w okresie letnim – dodaje Dyrektor Handlu Mlekpol (SM).


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2021-12-03) Mlekpol (SM): Duże rodziny są dla nas ważną grupą konsumentów
(2021-11-27) Mlekpol (SM): Kategoria produktów bez laktozy sukcesywnie się rozwija
(2021-11-12) Mlekpol (SM): Jakość, tradycja i naturalny smak to najważniejsze wartości naszej firmy

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij