1. Aktualności
  2. Polska

Grupa Polmlek: Silnie komunikujemy walory naszych produktów linii EKO

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© grupa polmlek

– Rok 2021 upływa w Polmleku pod znakiem EKO – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Joanna Kołodyńska, Dyrektor Marketingu Grupy Polmlek. – W styczniu wystartowaliśmy z kampanią Eko Mozzarelli i Eko Masła. Kolej na produkty świeże, które można zobaczyć w wiosennej kampanii. Jesienią powrócimy z silną komunikacją kolejnych produktów linii EKO.

Żeby można było nazwać produkt ekologicznym, muszą być spełnione bardzo restrykcyjne wymagania na każdym etapie produkcji. Począwszy od najwyższej jakości pasz lub wypasania krów na naturalnych pastwiskach, dbanie o ich naturalny rytm życia oraz ogólny dobrostan, unikanie pestycydów i antybiotyków, poprzez produkcję w ściśle określonych warunkach aż po troskę o jak najkrótsze łańcuchy dostaw i minimalizację śladu węglowego.

– Produkty Polmlek EKO to między innymi mozzarella i masło z mleka pochodzącego z polskich gospodarstw ekologicznych. Są wyraźnie oznakowane logiem Produkt Polski. Mozzarella doskonale roztapia się na pizzy czy zapiekankach, charakteryzuje się bardzo dobrą ciągliwością. Masło, świeże i pyszne, idealnie komponuje się ze świeżym pieczywem – dodaje nasza rozmówczyni.

– Do wiosennych lekkich obiadów na bazie młodych warzyw nie może zabraknąć kefiru lub maślanki z ekomleka. W ofercie mamy również śmietankę 30%, najlepszą do deserów z bio owocami. Zdrową porcję wapnia i białka zapewni szklanka pysznego, ekologicznego mleka – nie powinno jej zabraknąć w codziennej diecie – podsumowuje Joanna Kołodyńska, Dyrektor Marketingu Grupy Polmlek.

Ostatnie wiadomości o firmie