1. Aktualności
  2. Polska

Temar (PPH): Rynek nabiału ekologicznego rośnie w tempie prawie 20% rocznie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© temar (pph)

– Rynek produktów ekologicznych jest dużo bardziej rozproszony w porównaniu z pozostałą kategorią – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aleksandra Makowska, Marketing Manager w firmie Temar (PPH). – Mimo to, kategoria bio rozwija się lepiej niż produkty konwencjonalne i jak wynika z danych Nielsen ich dynamika z roku na rok sięga prawie 20% wzrostów. Nadal jednak musimy pracować nad zwiększeniem świadomości ekologicznej i zdrowotnej skierowanej do konsumenta. W tym celu przygotowaliśmy zarówno akcje CSR jak również edukacyjne, które zaprezentujemy wraz z poszerzeniem asortymentu bio pod brandem Klarma w drugim kwartale br., a będą to porcje o gramaturze 200 g w dwóch wariantach: Gouda i Maasdam.

– Jako wiodący importer serów europejskich dokładamy wszelkich starań, aby gama produktów była coraz szersza, a tym samym atrakcyjna i dopasowana do potrzeb potencjalnych konsumentów. Stawiamy przede wszystkim na czysty skład etykiety tj. brak konserwantów, polepszaczy smaku, chemicznych barwników i innych elementów, sztucznie podnoszących wartość produktu. W wyrobach marki Klarma dostępnych w 4 rodzajach: Gouda, Tylżycki, Cheddar oraz Maasdam o gramaturze 125 g, dominują naturalne składniki pochodzące z ekologicznych gospodarstw, opatrzone certyfikatem bio – dodaje Aleksandra Makowska, Marketing Manager w firmie Temar (PPH).

Ostatnie wiadomości o firmie