Branża Mleczarska 100 Firm

Aktualności

Mlekpol (SM): Produkty regionalne są postrzegane jako zdrowsze i bardziej naturalne

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-02-22 08:24:41

© mlekpol (sm)

– Jako lider w branży mleczarskiej Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol aktywnie obserwuje trendy zakupowe i te związane z żywieniem – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu mleczarni Mlekpol (SM). – Konsumenci stali się bardzo wymagający – szukają sprawdzonych, bezpiecznych i dobrych jakościowo artykułów. Potrafią zweryfikować, czy produkty pochodzą ze sprawdzonego źródła oraz czy są produkowane z poszanowaniem naszej planety, a przy tym chętnie powracają do korzeni. Konsumenci postrzegają produkty regionalne jako zdrowsze i bardziej naturalne. Dlatego też produkty nabiałowe pod marką Mazurski Smak cieszą się rosnącą popularnością.

– Dbamy o to, by portfolio tego typu produktów sukcesywnie się powiększało. Polacy znają, cenią i chętnie sięgają po twarogi, masła, śmietany i świeże mleko, które charakteryzuje prosty i naturalny skład. W tym roku do rodziny Mazurski Smak dołączyła maślanka, ser Mazdamer oraz mleko UHT 3,2%. Marka Mazurski Smak jest obecna na rynku od blisko 15 lat. To linia produktów powstałych z najwyższej jakości polskiego mleka, od krów wypasanych w najczystszych rejonach Polski. Ich wyróżnikiem jest smak prawdziwego mleka, który kojarzy się z naturalnością, sielskością i spokojem, czyli z tym czego konsument oczekuje od regionalnej specjalności. Marka została stworzona również z myślą o konsumentach, których tempo życia jest szybkie i tęsknią za rodzimymi smakami. Produkty Mazurski Smak mają swoją historię i powstają w zgodzie z naturą, z poszanowaniem tradycji. Konsumenci cenią sobie to, że regionalnemu charakterowi towarzyszy nowoczesne i praktyczne opakowanie. – dodaje Dykreor Handlu w mleczarni Mlekpol (SM).

– Pandemia sprawiła, że Polacy bardziej doceniają przygotowane w domu i wspólne jedzenie w rodzinnym gronie. Lubimy sięgać pamięcią do wspomnień, dlatego znane, dobre jakościowo, regionalne marki, nawiązujące do danych korzeni, tak bardzo zyskują zaufanie i stają się coraz bardziej popularne. W Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol wiemy, że jedzenie może być naturalne, zdrowe i pyszne. Dbamy o naszych konsumentów, dlatego tworzymy dla nich różnorodne, nowe produkty, które są dostosowane do zmieniającego się stylu ich życia – podkreśla Małgorzata Cebelińska.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2021-02-19) Mlekpol (SM): Nowe mleko w portfolio marki Mazurski Smak
(2021-02-12) Mlekpol (SM) sponsorem kulinarnego programu Masterchef Junior
(2021-02-11) Mlekpol (SM): Wysokie obroty za 2020 r. i rekordowy skup surowca

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij