1. Aktualności
  2. Polska

Temar (PPH): Efekty sprzedażowe w kategorii alternatyw nabiału dla wegan są zauważalne

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© temar (pph)

– Wielu konsumentów w Polsce zyskuje coraz większą świadomość ekologiczną i poszukuje produktów w 100% naturalnych – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aleksandra Makowska, Marketing Manager w firmie Temar (PPH). – Producenci coraz chętniej umieszczają na produktach znak „bez GMO”, jeśli tylko produkt spełnia takie standardy, ponieważ zdają sobie sprawę, że zapotrzebowanie na produkty naturalne dla środowiska rośnie. Efekty sprzedażowe jak również zwiększone zainteresowanie sieci handlowych są zauważalne, stąd też nasza decyzja o wprowadzeniu na polski rynek marki Veganation, wegańskich alternatyw sera bez GMO, konserwantów, soi, glutenu oraz oleju palmowego.

– Wegańskie plastry o smaku sera to rewolucja podążająca za światowym trendem diety roślinnej. Wygodna forma doskonale nadaje się do kanapek, tostów czy burgerów. Veganation dostępne są w 4 wariantach: wegańskie plastry o smaku cheddara, wegańskie plastry o smaku goudy, wegańskie plastry z dodatkiem pomidora i bazylii oraz wegańskie plastry o smaku wędzonej goudy – dodaje Aleksandra Makowska.

Ostatnie wiadomości o firmie