1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Udział Almette w rynku wzrósł

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Almette to marka, którą praktycznie każdy sklep spożywczy ma – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Pokazuje to siłę naszego brandu i jego znaczenie dla handlu. Dział sprzedaży Hochland jest tak zbudowany, by jak najlepiej adresować potrzeby naszych Klientów i wspierać ich w rozwoju całej kategorii sera. Nad wsparciem poszczególnych kanałów sprzedaży pracują multidyscyplinarne zespoły, by jak najlepiej budować wartość rynku sera. Mamy świadomość, że to na nas, jako na liderze rynku sera, spoczywa odpowiedzialność za rozwój kategorii. Nasze udziały w segmencie serów puszystych twarogowych wynoszą 69,7% (wartość, źródło: Nielsen, MAT SEP 2020) i wzrosły o 5% rok do roku (wartość, źródło: Nielsen MAT SEP 2020 vs. MAT SEP 2019). Naszym sposobem na dalszy rozwój jest zrozumienie i kreowanie potrzeb konsumentów oraz jak najtrafniejsze realizowanie tych marzeń. Jestem przekonany, że połączenie produktowej siły Almette z siłą marki oraz ze zrozumieniem konsumentów zabezpieczy kolejne lata rozwoju biznesu.

– Wielu konsumentów poszukuje wyrobów dostosowanych do wymogów dietetycznych. Wprowadziliśmy w tym roku z dużym powodzeniem serki twarogowe Almette bez laktozy. To propozycja dla tych, którzy ze względu na nieefektywne trawienie laktozy, nie mogą spożywać standardowych wyrobów mlecznych. Wybierając Almette bez laktozy, osoby te nie muszą rezygnować z nabiału i nadal mogą cieszyć się ulubionymi smakami. Oprócz wariantu śmietankowego, Almette bez laktozy dostępny jest również z ziołami – dodaje nasz rozówca.

– Nasza nowość została w 2020 r. nagrodzona w wielu konkursach. Almette bez laktozy zostało docenione przez jurorów z sieci handlowych i stacji paliw i zdobyły Perłę Rynku FMCG 2020 – Złoto I Miejsce w kategorii Produkty Dietetyczne. Także Złoty Medal w konkursie „Good cheese" zdobyła Almette bez laktozy w kategorii serek do smarowania. Almette bez laktozy zostało Złotą Innowacją FMCG 2020 w kategorii Smak, a Almette śmietankowy bez laktozy zajęły I miejsce w kategorii Top Jakość w konkursie Lider Forum 2020. Wreszcie Almette bez laktozy śmietankowy otrzymały godło „Doceń polskie” w ramach Programu pod Patronatem Honorowym Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.

– W aktualnie trwającej kampanii Almette możemy odkryć tajemnice „węgrowskiej krainy” wspólnie z dwiema wyjątkowymi mieszkankami Węgrowa. Są nimi Nela Zawadzka – finalistka The Voice Kids oraz Mariola Zenik - mistrzyni Europy w siatkówce. Dla podkreślenia, gdzie powstaje Almette, na opakowaniach serków pojawiło się oznaczenie „Wyprodukowano w Polsce”. Polskie mleko, z którego wytwarzane są serki Almette, jest dostarczane głównie przez okolicznych rolników, z gospodarstw z Mazowsza i Podlasia. Duże zainteresowanie rynku serami Almette jest olbrzymią szansą dla rozwoju tej kategorii produktów! – dodaje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Ostatnie wiadomości o firmie