1. Aktualności
  2. Polska

Mleczarnia Radomsko (OSM) w social mediach

Źródło: Radomsko (OSM)
Autor: Janusz Górski
© radomsko osm

Radomszczańska mleczarnia wiosną 2020 r. zainspirowała wielu konsumentów do kupowania produktów rodzimej produkcji dzięki akcji „WspierajmyNasze”. Produkty polskie są nie tylko najwyższej jakości, ale zostały wytworzone blisko nas, a ich wytworzenie daje pracę ludziom mieszkającym często nawet w tym samym regionie. Hashtag #WspierajmyNasze jest wyróżnikiem prowadzonych działań marketingowych. Teraz mleczarnia Radomsko (OSM) zdecydowała się wejść do mediów społecznościowych tj. Facebook, Instagram, YouTube.

Strona na Facebooku WspierajmyNasze informuje o rozwoju działań marketingowych inspirujących patriotyzm konsumencki. Akcję tę uzupełniają działania blogerów i twórców lifestylowych.

Facebook: https://www.facebook.com/wspierajmynasze

Kolejnym medium wybranym przez mleczarnię jest Instagram. Tu znaleźć możemy przepisy, zdjęcia promujące sporządzanie apetycznych dań z polskich produktów mleczarskich. To niezwykle modne medium jest często wykorzystywane przez współczesnych marketerów.

Instagram: https://www.instagram.com/wspierajmynasze/

Także lokalni influencerzy wykorzystują i promują mleczarnię Radomsko (OSM). Z kolei na kanale YouTube pod nazwą „Wspierajmy nasze” influencerzy oraz znawcy kuchni pokazują jak przygotować niesztampowe dania z produktów lokalnej mleczarni.

YouTube: https://www.youtube.com/user/OSMRadomsko/videos

 

Ostatnie wiadomości o firmie