100 wydanie Forum Mleczarskie Handel

Aktualności

Hochland Polska: Zmiany w świadomości konsumenta, dzieją się na płaszczyźnie wartości

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-10-16 09:46:12

© hochland polska

– Postcovidowe zmiany w postawach konsumentów jeszcze się w pełni nie wyklarowały – będą głębsze, niż te, które obserwujemy – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w firmie Hochland Polska. – Dotyczy to także serów pleśniowych. Dopiero zaczynamy dostrzegać, co zmienił w nas wymuszony brak spotkań z bliskimi, brak możliwości podróżowania, praca zdalna i ta – nagle bardzo odczuwalna – kruchość zdrowia i życia. Głębsze zmiany w świadomości konsumenta, zwłaszcza młodego, będą widoczne później, dzieją się na płaszczyźnie wartości, oczekiwań od życia. Zachowujemy elastyczność w działaniu i zdolność do dynamicznego reagowania na zmiany sytuacji rynkowej. To pozwala nam patrzeć w przyszłość z optymizmem – wskazuje Jacek Wyrzykiewicz.

– Oferowane przez nas sery pleśniowe Valbon są dla konsumenta niezmienną od lat gwarancją, że wybiera produkt bezpieczny, wysokiej jakości, o pysznym smaku, co przekłada się na stabilną i silną pozycję naszej marki na polskim rynku. Nowe smaki oraz przygody kulinarne są bardzo modne, a programy kulinarne biją rekordy oglądalności. Polacy preferują sprawdzone produkty na półce. Właśnie te zachowania konsumenckie, a także realia handlowe w największym stopniu decydują o obecnym kształcie rynku. Do najbardziej lubianych serów pleśniowych Polaków nadal należą camembert i brie. W perspektywie czasu rynek serów pleśniowych rozwija się, a upodobania Polaków zmieniają się dynamicznie. Sery Valbon znajdujące się w ofercie Hochland od lat mają swoje stałe grono fanów – dodaje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w firmie Hochland Polska.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2020-11-26) Hochland Polska: Udział Almette w rynku wzrósł
(2020-11-25) Hochland Creamland – kremowy ser twarogowy o szerokim zastosowaniu w gastronomii
(2020-11-22) Hochland Polska: Segment detaliczny serów pleśniowych w Polsce wyraźnie urósł

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij