1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Zmiany w świadomości konsumenta, dzieją się na płaszczyźnie wartości

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Postcovidowe zmiany w postawach konsumentów jeszcze się w pełni nie wyklarowały – będą głębsze, niż te, które obserwujemy – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w firmie Hochland Polska. – Dotyczy to także serów pleśniowych. Dopiero zaczynamy dostrzegać, co zmienił w nas wymuszony brak spotkań z bliskimi, brak możliwości podróżowania, praca zdalna i ta – nagle bardzo odczuwalna – kruchość zdrowia i życia. Głębsze zmiany w świadomości konsumenta, zwłaszcza młodego, będą widoczne później, dzieją się na płaszczyźnie wartości, oczekiwań od życia. Zachowujemy elastyczność w działaniu i zdolność do dynamicznego reagowania na zmiany sytuacji rynkowej. To pozwala nam patrzeć w przyszłość z optymizmem – wskazuje Jacek Wyrzykiewicz.

– Oferowane przez nas sery pleśniowe Valbon są dla konsumenta niezmienną od lat gwarancją, że wybiera produkt bezpieczny, wysokiej jakości, o pysznym smaku, co przekłada się na stabilną i silną pozycję naszej marki na polskim rynku. Nowe smaki oraz przygody kulinarne są bardzo modne, a programy kulinarne biją rekordy oglądalności. Polacy preferują sprawdzone produkty na półce. Właśnie te zachowania konsumenckie, a także realia handlowe w największym stopniu decydują o obecnym kształcie rynku. Do najbardziej lubianych serów pleśniowych Polaków nadal należą camembert i brie. W perspektywie czasu rynek serów pleśniowych rozwija się, a upodobania Polaków zmieniają się dynamicznie. Sery Valbon znajdujące się w ofercie Hochland od lat mają swoje stałe grono fanów – dodaje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w firmie Hochland Polska.

Ostatnie wiadomości o firmie