Branża Mleczarska 100 Firm

Aktualności

Sertop: Wrzesień determinuje wybory zakupowe Polaków

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2020-08-24 09:55:19

© sertop

– Wraz z początkiem roku szkolnego zmieniają się potrzeby konsumentów – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – Powrót dzieci do szkoły wiąże się bowiem ze zmianą nawyków żywieniowych, które sprawiają, że w koszykach zakupowych znajduje się coraz więcej produktów, niezbędnych do przygotowania szkolnej śniadaniówki i lunch boksów. Wśród tych produktów są także serki topione, które ze względu na różnorodność smaków pozwalają urozmaicić posiłek dziecka, a także związać ze sobą wszystkie dodatki w postaci wędlin i warzyw, dzięki czemu kanapka nie rozlatuje się w ręce.

– Czy szkolny posiłek małego dziecka różni się w stosunku do tego, nastoletniego? Z pewnością tak! Maluchom warto zrobić kanapkę, z której nic nie wypada w trakcie jedzenia, a starszym dzieciom dodać porcję serka do zjedzenia solo lub połączyć go ze zdrową sałatką warzywną i kaszami. Bo wiek dziecka w znacznym stopniu determinuje jego dietę, o czym warto pamiętać, aby posiłek był chętnie spożywany – dodaje Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2021-11-25) Sertop: Ser smażony dodaje prestiżu w w menu w HoReCa
(2021-11-24) Nagroda dla Sertop
(2021-11-05) Sertop: Sery topione idealnie sprawdzają się w lunch boksach

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij