1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Wrzesień determinuje wybory zakupowe Polaków

Źródło: Sertop / PR Club
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Wraz z początkiem roku szkolnego zmieniają się potrzeby konsumentów – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – Powrót dzieci do szkoły wiąże się bowiem ze zmianą nawyków żywieniowych, które sprawiają, że w koszykach zakupowych znajduje się coraz więcej produktów, niezbędnych do przygotowania szkolnej śniadaniówki i lunch boksów. Wśród tych produktów są także serki topione, które ze względu na różnorodność smaków pozwalają urozmaicić posiłek dziecka, a także związać ze sobą wszystkie dodatki w postaci wędlin i warzyw, dzięki czemu kanapka nie rozlatuje się w ręce.

– Czy szkolny posiłek małego dziecka różni się w stosunku do tego, nastoletniego? Z pewnością tak! Maluchom warto zrobić kanapkę, z której nic nie wypada w trakcie jedzenia, a starszym dzieciom dodać porcję serka do zjedzenia solo lub połączyć go ze zdrową sałatką warzywną i kaszami. Bo wiek dziecka w znacznym stopniu determinuje jego dietę, o czym warto pamiętać, aby posiłek był chętnie spożywany – dodaje Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop.

Ostatnie wiadomości o firmie