1. Aktualności
  2. Polska

Temar (PPH): Zdecydowaliśmy się na produkcję wyrobów organicznych

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© temar (pph)
© temar (pph)

– Przede wszystkim chcieliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy szukają coraz częściej produktów ekologicznych – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aleksandra Makowska, Marketing Manager w firmie Temar (PPH). – Jako czołowy dystrybutor światowych marek, chcąc sprostać oczekiwaniom zadbaliśmy o nową linię bio z gwarancją najlepszej jakości – brak konserwantów, polepszaczy smaku, chemicznych barwników i innych elementów, sztucznie podnoszących wartość produktu. W oferowanych przez nas wyrobach dominują naturalne składniki pochodzące z ekologicznych gospodarstw, opatrzone certyfikatem bio. Nie będzie to jednak jedyna linia z portfolio nowych produktów w tym roku – podkreśla Aleksandra Makowska.

– Odzew zarówno handlu detalicznego jak i hurtowego jest pozytywny, ponieważ są to produkty, po które coraz częściej sięga konsument. Większe zainteresowanie i zapotrzebowanie rynku na produkty bio jest wynikiem wzrostu świadomości w odżywianiu. Na szczęście od jakiegoś czasu można zaobserwować zwrot w kierunku świadomego i zbilansowanego odżywiania – wskazuje nasza rozmówczyni.

– Produkty bio coraz częściej pojawiają się na sklepowych półkach. Jeszcze do niedawna sprzedawano je przede wszystkim w sklepach ze zdrową żywnością. Dziś natomiast niemal każdy supermarket dysponuje działem lub dedykowaną półką bio. Wzrost popularności żywności naturalnej i pochodzącej z certyfikowanych gospodarstw wynikający w głównej mierze z coraz dynamicznie rosnącej świadomości ekologicznej i zdrowotnej konsumenta rozwija się lepiej niż produkty konwencjonalne. Szacujemy, że dynamika produktów FMCG ujęta w skali rok do roku sięga nawet ponad 20% – wylicza Makowska, Marketing Manager w firmie Temar (PPH).

Ostatnie wiadomości o firmie