1. Aktualności
  2. Polska

Kampania mleczarni Radomsko (OSM) wygrywa konkurs Onet.pl

Źródło: onet.pl, businessinsider.com.pl
Autor: Janusz Górski
© radomsko (osm)

– Nasza kampania marketingowa #WspierajmyNasze wygrała konkurs Onet.pl i otrzymała od Grupy Ringier Axel Springer nagrodę za Innowację! W konkursie startowało ok. 100 tys. firm. Dzięki #BiznesKochaBiznes wsparcie otrzymało do tej pory 60 Zwinnych Przedsiębiorców. Łącznie w ramach akcji zebrano 1,8 mln złotych! Każdy przedsiębiorca, który został wytypowany do nagrody, otrzymał od Grupy Ringier Axel Springer kampanię reklamową, wartą 30 tysięcy złotych z zagwarantowaną emisją we wszystkich serwisach wydawcy – mówią przedstawiciele mleczarni Radomsko (OSM). 

– Jako największy wydawca medialny w Polsce chcemy doceniać i promować inicjatywy, dzięki którym nasza gospodarka będzie się rozwijać. Postanowiliśmy zachęcić do tego także naszych klientów. Wierzymy, że solidarność biznesu to coś, co pomoże nam wszystkim przetrwać ten trudny czas i wyjść z niego obronną ręką. Ruszamy z akcją BiznesKochaBiznes, w której może wziąć udział każdy przedsiębiorca w Polsce!” – piszą organizatorzy akcji na Onet.pl

W gronie Wielkich ReklamoDawców znalazły się m.in.: Adamed Pharma, Agata S.A, Allegro.pl, Andreas Stihl, Apart, Audioteka, Bank Millenium, BNP Paribas Bank Polska, Carlsberg Polska, eobuwie.pl, Euro RTV AGD, Fortuna, Hyundai Motor Poland, IKEA, ITI Neovision, Kazar Group, Kompania Piwowarska/Lech Free, LV Bet, mBank, McDonald’s Polska, Media Expert, Ochnik, Podravka Polska, Renault Polska, Super-Pharm Poland, Volkswagen Group Polska, Volvo Car Poland, Woseba czy Xiaomi Technology.

Wielkimi ReklamoDawcami zostają wszyscy klienci, którzy w maju i czerwcu na swoje działania reklamowe przeznaczą budżet w wysokości co najmniej 50 tys. zł. W ramach akcji firmy otrzymują specjalny pakiet reklamowy o wartości 25% wartości zlecenia, a kolejne 25% zasila fundusz na kampanie reklamowe dla Zwinnych Przedsiębiorców – firm dotkniętych kryzysem spowodowanym koronawirusem, które wprowadzając u siebie innowacje, walczą z ekonomicznymi konsekwencjami epidemii.

– Zainteresowanie akcją #BiznesKochaBiznes przerosło nasze oczekiwania. Otrzymaliśmy dziesiątki zgłoszeń od firm, które w roli Zwinnych Przedsiębiorców chciałyby przystąpić do programu. Dociera do nas wiele niesamowitych historii przedsiębiorstw, które wprowadzają innowacyjne rozwiązania w dobie kryzysu. Już teraz rozpoczynamy kolejny etap akcji, czyli wybór firm, które otrzymają wsparcie. Nie zwalniamy tempa i czekamy na kolejne zgłoszenia – pisze Mariusz Wąsiński, CSO Ringier Axel Springer Polska.

– Kampania zasięgowa #WspierajmyNasze będzie trwała do końca sierpnia. Patrząc na statystyki już widać pierwsze efekty. Odnotowaliśmy wzrost względem ilości odsłon, co raz więcej nowych użytkowników przybywa na naszą stronę. To niesamowite uczucie – patrzeć, jak nasza marka rośnie. Wierzymy, że to dopiero początek rozwoju w przestrzeni internetowej i nie tylko, że jeszcze wiele przed nami. Ta kampania jest dla ludzi z pasją, myślących o dobrych stronach naszej egzystencji i dla tych, którzy po prostu kochają życie! – mówią przedstawiciele mleczarni.

– Z całego serca dziękujemy redakcji Onet.pl za to niezwykłe wyróżnienie. Taka wygrana to nie tylko radość, adrenalina i satysfakcja, to tak naprawdę kolejny etap rozwoju, wejście na wyższy level, całkowicie nowy horyzont. Takie rzeczy zostają w pamięci do końca życia – dodają.

– Dziękujemy też wszystkim Partnerom, którzy dołączyli do naszej kampanii! Za wiarę w ten projekt i niezwykłe zaangażowanie. Cieszymy się niezmiernie z tej nagrody i zachęcamy kolejnych Partnerów do integracji i budowania naszej platformy wzajemnych referencji! Działajmy dla wspólnego dobra, czyniąc ten świat trochę lepszym – podsumowują przedstawiciele mleczarni Radomsko (OSM). 

#WspierajmyNasze

 

Ostatnie wiadomości o firmie