1. Aktualności
  2. Polska

Łowicz (OSM): Wypracowaliśmy dobry koncept marki

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© łowicz (osm)

– Wprowadzona przez nas marka „Bez Deka Mleka” pozytywnie przyjęła się w kategorii wegańskich alternatyw dla nabiału i sukcesywnie poszerzamy jej portfolio o kolejne produkty – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Iwona Grzybowska, Prezes Zarządu w mleczarni Łowicz (OSM). – Przed launchem marki mieliśmy pewne obawy co do odbioru, z jakim spotka się fakt, że polska mleczarnia z ponadstuletnią tradycją wprowadzi produkty, które nie zawierają mleka i innych składników odzwierzęcych. Jednak dzięki dobremu rozpoznaniu rynku i wsparciu takich organizacji jak ProVeg Polska i V-label udało nam się wypracować dobry koncept marki oraz wprowadzić produkty, które w pełni spełniły oczekiwania grupy docelowej.

– Nasze doświadczenie i renoma w branży mleczarskiej nie stanowiły bariery. Można uznać, że stały się dodatkowymi atutami dla nowych wegańskich produktów – gwarancją wysokiej jakości oraz zachowania należytej staranności procesów produkcyjnych. Potwierdzają to certyfikaty V-label, które posiadają wszystkie nasze produkty. Konsumenci doceniają przede wszystkim smak naszych produktów. Większość z nich zdecydowała się na dietę bezmleczną w trakcie swojego życia i doskonale pamięta smak tradycyjnego nabiału. Otrzymywaliśmy mnóstwo komentarzy typu: „smakuje jak prawdziwy ser”, czy: „lata czekałam/em na ten smak”. Doceniają również to, że dzięki naszym produktom mogą urozmaicić swoją codzienną dietę – zrobić tosty czy pizzę z naszą alternatywą dla sera lub sałatkę grecką z sałatkowo-kanapkowym Bez Deka Mleka. Bacznie przyglądamy się nawykom żywieniowym wspomnianych wcześniej grup konsumenckich – podkreśla Iwona Grzybowska, Prezes Zarządu w mleczarni Łowicz (OSM).

– Wychwytujemy informacje odnośnie potrzeb i produktów, których poszukują. Staramy się wsłuchać w potrzeby. Nasi konsumenci niejednokrotnie sami sugerują nam, jaki produkt Bez Deka Mleka im się marzy. W przypadku smaku naszych produktów przyświeca nam cel, aby w jak największym stopniu przypominały tradycyjne produkty nabiałowe – dodaje Iwona Grzybowska.

Ostatnie wiadomości o firmie