1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Kanapki to najczęstszy sposób spożywania serów podpuszczkowych

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Sery żółte napędzają wzrost całego rynku – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska. – Jako jeden z liderów rynkowych znamy trendy, a nasze działania zawsze wychodzą im naprzeciw. Domowe gotowanie, dbanie o zdrowie, rozsądne zakupy – te tendencje nie pojawiły się teraz, ale z pewnością w czasie pandemii uległy szczególnemu wzmocnieniu. Żyjemy w czasach, w których trendy i oczekiwania konsumenckie zmieniają się szczególnie dynamicznie. Rolą lidera jest tak modyfikować i rozbudowywać asortyment, by był odpowiedzią na te potrzeby. Innowacje, które wprowadzamy dotyczą wielu aspektów – produktów, składu, opakowań. W naszym portfolio serów żółtych mamy sześć wariantów smakowych, z których każdy charakteryzuje się szczególnymi cechami.

– Gouda jest idealnie kremowa, Edamski wyjątkowo łagodny, a Maasdamera cechuje delikatna słodycz. Tylżycki jest wyraźnie śmietankowy, Gouda Wędzona niezwykle aromatyczna, a Burger&Toast pysznie ciągnący. Dzięki temu nasze sery doskonale nadają się do przygotowania różnych potraw, podnosząc ich walory smakowe – opowiada przedstawiciel Hochland Polska.

– W kampanii pokazujemy apetyczne wykorzystanie naszych serów w różnych daniach na ciepło i kolorowych sałatkach. Nie zapominamy także o atrakcyjnych wizualnie kanapkach, które są nadal najczęstszym sposobem, w jaki konsumenci spożywają nasze sery żółte. Kampania pod hasłem: „Hochland sugeruje, nasz ser tu pasuje” pokazuje Hochland jako eksperta w kategorii serów żółtych.

–Wśród koneserów serowych powszechnie przyjmuje się, że ten sam produkt może smakować inaczej w zależności od sposobu jego cięcia, a cieńsze plasterki są postrzegane jako produkt o bogatszym smaku, stąd w naszych opakowaniach znajdują cię cieńsze plastry, które smakują dużo lepiej niż dotychczasowy produkt – zwraca uwagę Jacek Wyrzykiewicz.

– Analiza trendów konsumenckich w Polsce i Europie jednoznacznie wskazuje na siłę naturalności! Konsumenci chcą produktów spożywczych bardziej naturalnych, mniej przetworzonych, wyprodukowanych ze znanych im składników. Hochland przygotował nowe propozycje dla fanów gotowania kultowych dań na ciepło, w domowym zaciszu. Więcej inspiracji dostępnych jest na stronie www.hochland.pl – zacheca nasz rozmówca.

Ostatnie wiadomości o firmie