Branża Mleczarska 100 Firm

Aktualności

Mlekpol (SM): Konsumenci chętnie sięgają po sprawdzone produkty takie jak Maślanka Mrągowska i Milko

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-06-22 09:48:41

© mlekpol (sm)

– Konsumenci dbają o zdrowie i zwracają uwagę na to, co jedzą – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu w mleczarni Mlekpol (SM). – Maślanka to lekkostrawny napój mleczny, który – dzięki obecności szczepów bakterii fermentacji mlekowej – jest produktem wspomagającym odporność organizmu oraz równowagę flory bakteryjnej. Właśnie te aspekty, czyli edukacja i trend prozdrowotny, wpływają istotnie na dodatnią dynamikę sprzedaży maślanek. Zauważamy dużą aktywność konsumentów na naszej stronie www.niejembyleczego.pl dedykowanej kulinarnemu zastosowaniu maślanek. W okresie wiosenno-letnim zdecydowanie zwiększa się popyt na produkty fermentowane, w szczególności te naturalne, które dodatkowo gaszą pragnienie. Konsumenci chętnie sięgają po dobrze im znane, sprawdzone produkty, takie jak Maślanka Mrągowska czy Milko, które kojarzą z bardzo dobrą jakością oraz tradycyjną recepturą.

– Najczęściej wybieraną maślanką jest ta naturalna w opakowaniach 1 litr oraz 500 ml. Wynika to z jej szerokiego zastosowania i właściwości zdrowotnych. Klienci mają również do wyboru różne warianty maślanek owocowych (np. truskawka), deserowych (straciatella) oraz ulubionych przez Polaków jesiennych wariacji, takich jak pieczone jabłko czy mango-kardamon. Latem szczególnym powodzeniem cieszy się orzeźwiająca maślanka o smaku cytrynowym. Różnorodność smaków oraz liczne zalety tego produktu, dające szerokie możliwości zastosowania w kuchni (do koktajli, sosów, dipów, jako składnik marynat do mięs) powodują, że zainteresowanie tym produktem nie słabnie – wyjaśnia nasza rozmówczyni. – Czterdzieści lat obecności spółdzielni Mlekpol na polskim rynku sprawiło, że konsumenci sięgając po nasze produkty, wiedzą, że są one gwarancją jakości, naturalności i polskości. Dzięki bardzo dobremu surowcowi i nowoczesnym liniom produkcyjnym zapewniamy powtarzalność wysokiej jakości produktu i wyjątkowy smak, którego oczekują konsumenci. Dbamy o to, by ciągle rozbudowywać i uatrakcyjniać naszą ofertę, tak, by każdy mógł wybrać produkt i opakowanie odpowiednie dla swoich potrzeb. Dopasowując się do stylu życia naszych konsumentów, regularnie zaskakujemy nowymi propozycjami smakowymi, tym samym poszerzając grono lojalnych konsumentów naszych marek – podsumowuje i Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu w mleczarni Mlekpol (SM).

 


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2021-11-27) Mlekpol (SM): Kategoria produktów bez laktozy sukcesywnie się rozwija
(2021-11-12) Mlekpol (SM): Jakość, tradycja i naturalny smak to najważniejsze wartości naszej firmy
(2021-11-05) Mlekpol (SM): Śmietanka Łaciata pasteryzowana 30%

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij