1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Działania Fair Play w biznesie

Źródło: Sertop / PR Club
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Działania Fair Play nie są chwilową modą, ale sposobem na  budowanie wiarygodności firmy, bowiem etyczne podejście biznesowe kształtuje pozytywne relacje zarówno wśród klientów, jak i partnerów handlowych – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – Okazuje się, że biznes i etyka mogą ze sobą współgrać i to na wielu płaszczyznach. Rzetelne podejście do współpracowników, dostawców oraz klientów, w tym terminowe wywiązywanie się ze zobowiązań finansowych i podatkowych, społeczna odpowiedzialność biznesu – to wszystko buduje markę, której można zaufać. Jeśli te działania są dodatkowo poparte odpowiednimi certyfikatami, to uczciwe reguły gry stają się przepustką do wejścia na nowe rynki, także te zagraniczne i stanowią swojego rodzaju gwarancję dla naszych kontrahentów, co pozwala realizować wspólne działania biznesowe w atmosferze zaufania – podkreśla Aneta Będkowska.

Ostatnie wiadomości o firmie