Ruszyła kampania informacyjno-promocyjna Łódzka Marka Mleka
Pod patronatem Marszałka Województwa Łódzkiego, ruszyła akcja „Łódzka Marka Mleka”, skierowana do mieszkańców województwa łódzkiego. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na zalety mleka i jego przetworów, kreowanie właściwych nawyków żywieniowych oraz zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego społeczeństwa. Projekt, finansowany ze środków Funduszu Promocji Mleka, realizuje Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich (KZSM ZR) we współpracy z Łódzką Koleją Aglomeracyjną. W kampanię zaangażowały się mleczarnie z województwa łódzkiego, które podjęły współpracę w celu promocji swoich wyrobów.
W ramach kampanii ŁKA przeprowadzi w pociągach akcję edukacyjno-promocyjną „Pociąg do mleka”, podkreślającą znaczenie wartości odżywczej mleka i produktów mlecznych w codziennej diecie.
Mleko to podstawa zdrowych posiłków i przekąsek, których będzie można zasmakować podczas wydarzeń organizowanych w województwie. Na stoisku promocyjnym Łódzkiej Marki Mleka, będzie można spróbować zdrowych potraw i napojów przygotowanych na bazie mleka od producentów z województwa łódzkiego. Na odwiedzających czekają również atrakcyjne „mleczne” gadżety.
Już 6 marca Organizatorzy zapraszają na stoisko promocyjne na Stacji Kobiet, eventu organizowanego przez ŁKA na dworcu Łódź Fabryczna.
Kampania potrwa do końca 2020 roku.