1. Aktualności
  2. Polska

Kruszwica (ZT): Nowe opakowania marki Optima

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Monika Czaplicka

Optima to najmłodsza, najbardziej innowacyjna i dynamicznie rozwijająca się marka w segmencie margaryn zdrowotnych.

Z myślą o konsumentach oraz o wspólnym dbaniu o środowisko, w styczniu 2020 r. marka ukazała się w nowym, bardziej przyjaznym środowisku opakowaniu. Obecne opakowania w 100% nadają się do recyklingu, zawierają o 30% mniej plastiku, a 53% materiału kubka pochodzi z recyklingu. Dzięki tej zmianie zmniejszono o 27 ton zużycie plastiku w ciągu roku oraz emisję CO2 o 112 ton rocznie.

Zmieniły się również nazwy dwóch wariantów: Optima DHA zmieniła nazwę na Optima Neuro, natomiast Optima witamina D+K zmieniła nazwę na Optima Osteo. Badania konsumenckie potwierdziły, że nowe nazwy są dużo bardziej zrozumiałe, lepiej komunikują skuteczność i odpowiadają na potrzeby konsumentów.

Ostatnie wiadomości o firmie