1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Profil segmentacyjny to klucz do sukcesu rynkowego

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Siłą naszych działań jest ich różnorodność, dopasowanie do grup docelowych, w wyniku czego osiągamy efekt synergii – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – O efektywności naszej komunikacji świadczą bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Wdrożenie wyraźnego profilu segmentacyjnego, łatwo odczytywanego przez klientów z grupy docelowej, jest kluczem do sukcesu, to optymalny kierunek działań na przyszłość w polskim mleczarstwie. Umiejętne analizowanie opinii detalistów pozwala jednocześnie definiować preferencje zakupowe Polaków i trendy rynkowe w FMCG. To właśnie detaliści najczęściej wskazują najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty.

– Działania marketingowe dla naszych produktów  koncentrują się wokół kilku kluczowych aspektów. Przede wszystkim jest to tworzenie unikalnej oferty produktowej. Jesteśmy liderem rynku i dlatego to my wyznaczamy trendy, kreując oryginalne smaki, opakowania i rozwiązania, jeśli chodzi o preferencje konsumentów i różnorodność wariantów smakowych. Natomiast w działaniach marketingowych koncentrujemy się na szerokim dotarciu do konsumentów, poprzez spójne i wielokanałowe kampanie. Mamy doskonałą dystrybucję i najwyższej jakości działania trade marketingowe – kreatywna ekspozycja w punktach sprzedaży ma ogromne znaczenie. Jesteśmy również obecni z przekazem w ramach kampanii telewizyjnych, prasowych, PR, w internecie i w social mediach. Dzięki tak szerokiej komunikacji, możemy dotrzeć do różnych grup docelowych i zainteresować je naszym produktem – wylicza Jacek Wyrzykiewicz.

– Produkty Hochland stawiane są na topowych miejscach w rankingu najlepiej dystrybuowanych dóbr konsumenckich w Polsce. Dla nas najważniejsze jest ciągłe udoskonalanie oferty poprzez odpowiedni dobór smaków, nowe kategorie, to strategiczny sposób na rozwój biznesu i całego rynku sera. Aktualnie wyzwaniem jest znalezienie równowagi między racjonalnymi i emocjonalnymi argumentami. Od innych producentów serów w Polsce Hochland Polska odróżnia strategiczne podejście do konsumenta. Wszystkie sery Hochland mają jeden wspólny mianownik: bardzo wysoką jakość i, co za tym idzie, doskonałe walory smakowe. Naszym sposobem na dalszy rozwój jest zrozumienie, antycypowanie i kreowanie potrzeb konsumentów oraz jak najtrafniejsze realizowanie tych marzeń. Połączenie produktowej siły Hochland, z siłą marki oraz ze zrozumieniem konsumentów zabezpieczy kolejne lata rozwoju biznesu – dodaje nasz rozmówca.

Ostatnie wiadomości o firmie