1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Segmentacja ma przyszłość

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Nasze produkty z założenia przeznaczone są dla wszystkich konsumentów lubiących dodatek serka topionego w kuchni, jednak wielkość opakowań w decydujący sposób determinuje naszych odbiorców – powiedziała Forum Mleczarskiemu Handel Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – 100g kostki, tzw. telewizorki, przeznaczone są głównie dla rodzin, krążki z trójkątnymi porcjami serka topionego dla dzieci oraz singli, plastry – dla zabieganych, którym szczególnie zależy na wygodzie użytkowania i niemarnowaniu żywności – wsakzuje Aneta Będkowska.

– Czy segmentacja rynku serków topionych ma dalszą przyszłość w mleczarstwie? Zdecydowanie tak, bowiem każdy produkt musi mieć zdefiniowaną grupę docelową, także pod kątem wieku, bo preferencje klientów różnią się także w tym zakresie. Dotyczy to nie tylko wspomnianego rodzaju opakowań, lecz także doboru ich szaty graficznej. Starsi szukają na sklepowych półkach znanych sobie produktów, młodszych przyciąga z kolei ciekawy design. To właśnie z myślą o nich wprowadziliśmy zmiany w wyglądzie naszych opakowań, modyfikując je tak, aby nie pozostawiały wątpliwości co do niezmienionego składu, ale jednak przyciągały wzrok.

Ostatnie wiadomości o firmie