1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Ostatni kwartał 2019 roku zdecydowanie należy do Almette.

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– W Polsce, marka „Almette” jest nie tylko liderem na rynku serów kremowych twarogowych, lecz także ulubioną marką polskiego konsumenta i „must-have” w asortymencie każdego detalisty – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Sery twarogowe są coraz bardziej atrakcyjne wśród konsumentów. Coraz bardziej dają się odczuć trendy promujące naturalną żywność, bez udziału chemii i inżynierii genetycznej. Konsumenci oczekują produktów, które będą w pełni naturalne, a przez to bezpieczne dla zdrowia. Rynek stara się odpowiadać na oczekiwania konsumentów. Almette to twórca kategorii serków puszystych, lekki puszysty, pyszny, delikatny, naturalny, posiadający unikalne opakowanie.

– Kampanie reklamowe, loterie i konkursy wspierają sprzedaż serów w tej grupie. Najlepszym przykładem może być ogólnopolska loteria Almette, która zyskała status tradycji. To wyjątkowa akcja, która z edycji na edycję cieszy się coraz większą popularnością. Loteria oprócz celów sprzedażowych, realizuje także cele wizerunkowe. Z każdą edycją wprowadzamy dodatkowe narzędzia komunikacyjne, które uatrakcyjniają loterię i umożliwiają uczestnikom jeszcze lepsze poznanie tej unikalnej nagrody – podkreśla nasz rozmówca.

– Dwa lata temu w akcji wzięło udział prawie 500 000 osób! To wynik o 18% lepszy niż w I edycji. Tendencja jest zdecydowanie wzrostowa. W ubiegłym roku zgłoszeń było o 13% więcej. Tego typu akcje są motorem napędowym sprzedaży produktu w perspektywie całorocznej i patrzymy na to w ujęciu całościowym. Ostatni kwartał 2019 roku zdecydowanie należy do Almette. Po zakończeniu loterii, marka promowana jest za pomocą innych inicjatyw, ale długofalowym efektem loterii jest budowanie pozytywnych relacji z marką i jej wysoka rozpoznawalność. To przekłada się na wybór produktu przy półce – po Almette z roku na rok sięga coraz więcej osób – dodaje Jacek Wyrzykiewicz.

– Natura zawsze była wpisana w działalność Hochland. Przywiązujemy ogromną wagę do jakości surowców i ich pochodzenia, stawiamy na lokalność, dbałość o dobrostan zwierząt i rozwiązania sprzyjające środowisku. Stawiamy na innowacje także w kategorii serów do smarowania. W przypadku Almette dostępnych jest sporo różnych smaków, a wprowadzona jako innowacja wersja mini z czterema porcjami w jednym opakowaniu spotkała się z bardzo pozytywnym zainteresowaniem zarówno handlowców, jak i konsumentów – podsumowuje PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Ostatnie wiadomości o firmie