Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Mlekpol (SM): Polska żywność potrzebuje długofalowej strategii promocji

Źródło: Mlekpol (SM)/V5   Dodano: 2019-11-08 20:23:20

© mlekpol (sm)

– Eksport jest dla nas wielką możliwością, ale również koniecznością. Mlekpol (SM) wysyła na rynki zagraniczne prawie 30% swojej produkcji. Nasi Partnerzy doceniają wysoką jakość naszego mleka i produktów. Własna baza skupowa, nowoczesne zakłady i laboratoria, tradycyjne receptury i oczywiście ludzie – to czynniki, które odpowiadają za nasz zagraniczny sukces – powiedziała Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu mleczarni Mlekpol (SM).

– Promocja polskich marek na świecie jest jednak niezwykle trudna i kosztowna. Ciężar promocji nie powinien spoczywać wyłącznie na dużych producentach. Polska żywność, produkowana w oparciu o prawdziwe wartości i tradycję, zdecydowanie potrzebuje długofalowej i spójnej strategii promocji poza granicami kraju. Życzylibyśmy sobie, aby określenie polska żywność było dla wszystkich tożsame ze zdrowym i naturalnym pochodzeniem. Chodzi nie tylko o mleko, chociaż ono jest mi najbliższe – dodała Małgorzata Cebelińska.

Przedstawiciele branży spożywczej jako aktualne zagrożenia dla eksportu polskich produktów wymienili m.in. Brexit, protekcjonizm oraz zbyt małą skalę produkcji. Szans upatrują natomiast w konsolidacji firm, kreowaniu i wykorzystywaniu nisz oraz potrzeb zakupowych oraz w opracowaniu i wdrożeniu efektywnego programu promocji polskiej żywności na świecie.

W debacie Made in Poland udział wzięli:

Małgorzata Cebelińska, SM Mlekpol, dyrektor handlu

Andrzej Gantner, Polska Federacja Producentów Żywności, Związek Pracodawców, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny

Robert Kremser, Bisnode, Dyrektor ds. Rozwoju

Adam Mokrysz, Mokate, Prezes Zarządu

Andrzej Szumowski, Stowarzyszenie Polska Wódka, Prezes Zarządu, Wyborowa Pernod Ricard, Wiceprezes,

Waldemar Topolski, Aryzta Polska, Dyrektor Zarządzający, Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, Wiceprezes.

Szanse i zagrożenia w eksporcie oraz promocja polskich produktów spożywczych za granicą były tematem ważnej debaty podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2019 w Warszawie. W dyskusji poświęconej produktom Made in Poland  branżę mleczarską reprezentowała Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2019-12-06) Mlekpol (SM) dwukrotnie w Platynowej Piątce rankingu Złota 100. Polskiego Rolnictwa tygodnika Wprost
(2019-11-25) Mlekpol (SM) wprowadza na rynek świąteczną edycję swoich kultowych produktów.
(2019-11-17) Mlekpol (SM): Konkurs Milko

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25