1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Czy niskokaloryczność ma znaczenie w handlu? 

Źródło: Sertop / PR Club
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Okazuje się, że nie do końca, bowiem trend na fit produkty zastąpiła moda na jakość i lokalny charakter. Teraz liczy się przede wszystkim skład danego produktu, jego lokalny charakter i brak sztucznych dodatków oraz konserwantów – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop. – Polacy są bowiem coraz bardziej świadomi wpływu diety na ich zdrowie, co w decydującym stopniu wpływa na zawartość ich koszyka zakupowego.

– To właśnie z tego powodu nasze najnowsze sery topione w plastrach cieszą się tak dużym zainteresowaniem ze strony samych konsumentów, jak i partnerów handlowych, zadowolonych z ich sprzedaży. Produkty te, występują w smakach znanych już polskiemu konsumentowi, jednak forma ich pakowania daje jeszcze więcej możliwości, bo pojedyncze pakowanie każdego plastra zapobiega marnowaniu żywności. Ich skład dopracowaliśmy do perfekcji, spełniając tym samym oczekiwania najwybredniejszych smakoszy. Nasze sery pozbawione są zarówno GMO, jak i glutenu, co sprawia, że mogą je jeść także alergicy i osoby unikające tego składnika w diecie – dodaje Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop.

Ostatnie wiadomości o firmie