Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Sertop: Czy niskokaloryczność ma znaczenie w handlu? 

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2019-10-28 11:17:06

© sertop

– Okazuje się, że nie do końca, bowiem trend na fit produkty zastąpiła moda na jakość i lokalny charakter. Teraz liczy się przede wszystkim skład danego produktu, jego lokalny charakter i brak sztucznych dodatków oraz konserwantów – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop. – Polacy są bowiem coraz bardziej świadomi wpływu diety na ich zdrowie, co w decydującym stopniu wpływa na zawartość ich koszyka zakupowego.

– To właśnie z tego powodu nasze najnowsze sery topione w plastrach cieszą się tak dużym zainteresowaniem ze strony samych konsumentów, jak i partnerów handlowych, zadowolonych z ich sprzedaży. Produkty te, występują w smakach znanych już polskiemu konsumentowi, jednak forma ich pakowania daje jeszcze więcej możliwości, bo pojedyncze pakowanie każdego plastra zapobiega marnowaniu żywności. Ich skład dopracowaliśmy do perfekcji, spełniając tym samym oczekiwania najwybredniejszych smakoszy. Nasze sery pozbawione są zarówno GMO, jak i glutenu, co sprawia, że mogą je jeść także alergicy i osoby unikające tego składnika w diecie – dodaje Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2019-10-21) Sertop – kultowe kostki zmieniają design
(2019-10-17) Sertop: Czy smaki serków są sezonowe?
(2019-09-30) Sertop: Na co postawić jesienią?

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25