1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska zajmuje 50% rynku serów topionych wartościowo

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Hochland Polska zajmuje 50% rynku serów topionych wartościowo– Klient serów topionych ewoluuje w stosunku do swojego odpowiednika sprzed kilku lat – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Są konsumenci, którzy cały czas preferują bloczki, są także zwolennicy plasterków i krążków, oczywiście mamy wielu fanów serów w kubeczkach. Cały czas prowadzimy szereg działań, które mają na celu uczynienie serów topionych jeszcze bardziej atrakcyjnymi dla konsumentów. Blisko 10% całego rynku serów stanowią te topione. Zdaniem ekspertów, wartościowa roczna sprzedaż serów topionych to ponad 500 mln zł. W kategorii serów topionych, Hochland zajmuje pierwsze miejsce. Nasze udziały w segmencie serów topionych wynoszą ponad 50%, (wartościowo, źródło: Nielsen, JJ2018-AM2019).

– Marka Hochland na naszym rynku to ćwierć wieku tradycji pysznego smaku, który pokochali fani serów w całej Polsce. Dziś Hochland jest niekwestionowanym liderem wartościowym na rynku sera w kraju. Notuje się zwiększenie nie tylko udziałów rynkowych, lecz także dynamiki wzrostowej całej kategorii. W ciągu 25 lat istnienia, marka umacniała swoją pozycję, rozszerzając sukcesywnie portfolio. Sery topione dla Hochland to zasadniczy core biznesu – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.

– Zarówno konkurencyjność kategorii, jak i tempo zmian, zachodzących w życiu konsumentów, wymagają dziś znacznie szerszego patrzenia na innowacje. Mamy bardzo efektywne portfolio i pracujemy nad nim, szukając stale odpowiedzi na zmieniające się preferencje Polaków. Niewątpliwym sukcesem firmy Hochland jest dostępność topowych smaków serów topionych kremowych w niemal wszystkich hipermarketach i supermarketach. Regularnie wprowadzane są nowości. Marki oferowane przez Hochland Polska to najbardziej znane marki na rynku serów w Polsce. Rozpoznawalność i świadomość marek kształtuje się na poziomie 83% dla marki Hochland (Brand audyt 2018, GFK Polonia). Konsumenci deklarują, że kojarzą markę Hochland z hasłem: „To jest pyszne!”, z profesjonalizmem w kategorii serów, wysoką jakością oraz z różnorodnością smaków. Konsumenci kojarzą również Hochland poprzez produkty – sery topione i zapewne jak mówią – ser, myślą: Hochland! – dodaje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Ostatnie wiadomości o firmie