1. Aktualności
  2. Polska

Milkpol: Ponad trzy czwarte sprzedaży realizujemy poprzez handel tradycyjny

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© forum mleczarskie

– Marka Czarnocin to marka produktów pełnowartościowych, zdrowych, bez dodatków konserwantów – powiedziała podczas lunchu prasowego w dniu 11 września Magdalena Gałwa, Wiceprezes Zarządu firmy Milkpol. – W 2015 r. otworzyliśmy swój pierwszy sklep pod nazwą „Delikatesy Nabiałowe”. Ma on formę „trójpaku”. Jesteśmy w nim my jako firma nabiałowa, jest lokalna firma masarnicza i piekarska. Ten format sprawdził się, gdyż klient kupuje w nim komplet produktów na śniadanie, obiad i kolację. Pierwszy sklep okazał się dobrym pomysłem i postanowiliśmy, że będziemy inwestować w tym kierunku. Obecnie mamy 8 sklepów. Planowane są kolejne otwarcia. Jest to jednak projekt kosztochłonny, co wynika z kosztów wystroju, zapewnienia odpowiedniej jakości urządzeń chłodniczych i oświetlenia – dodaje Magdalena Gałwa. – Założeniem było 100% portfolio naszych wyrobów oraz produkty jakich nie mamy np. sery twarde i jogurty smakowe od innych mleczarni. Współpracujemy z Mlekpolem i Mlekovitą oraz z mniejszymi producentami.

– Nasze produkty trafiają na stoły konsumentów w makroregionie łódzkim, na Śląsk z Częstochową na czele, gdzie odnotowujemy wysoką sprzedaż, na Mazowszu i do Trójmiasta. Naszymi odbiorcami są głównie hurtownie, lokalne sieci sklepów, sklepiki osiedlowe i targowiska. W sieciach wielkopowierzchniowych jesteśmy jako dostawca regionalny np. w Auchan, Makro i Selgros. Jesteśmy też dostawcą jogurtu naturalnego do sieci Stokrotka pod markę własną Dr Milk i sera twarogowego Gusto do sieci Intermarche. Ponad trzy czwarte sprzedaży realizujemy poprzez handel tradycyjny, reszta przechodzi przez kanał nowoczesny. Cala nasza energia skupia się na kanale tradycyjnym.

Lunch prasowy przygotowała ze smakiem IMR advertising by PR.