Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Jansen: Produkty roślinne zwiększają swą sprzedaż nie tylko wśród wegetarian

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-09-05 10:20:38

© jansen kaczorowski, cichocki

– Produkty pochodzenia roślinnego zastępujące mleko, jogurty lub sery zyskują coraz większą grupę fanów, już nie tylko wśród wegetarian i wegan – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Barbara Nejman-Sobol, Key Account Manager w firmie Jansen Kaczorowski, Cichocki. – Nie można także pominąć rosnącej liczby osób cierpiących na alergie pokarmowe, a także nietolerancję laktozy. Odpowiadając na potrzeby konsumentów, firma Jansen Kaczorowski Cichocki od kilku lat wprowadza i rozwija gamę produktów, stanowiących alternatywę dla mleka, pod marką Koko Dairy Free. Największy udział ma napój Koko Dairy Free, który jest wolny od wszystkich alergenów – laktozy, białka mleka, soi, glutenu i orzechów.

– Stanowi on bogate źródło kwasów tłuszczowych o średniej długości łańcucha. Smakiem, wyglądem i teksturą jest bardzo zbliżony do półtłustego mleka krowiego. Jest najbardziej wszechstronny w użyciu spośród napojów roślinnych dostępnych na rynku, ponieważ może być zastosowany jako dodatek do kawy, herbaty, płatków śniadaniowych, a także podczas gotowania i pieczenia – wskazuje Barbara Nejman-Sobol.

– Osobom zwracającym uwagę na spożycie cukru, polecamy niesłodzony napój Koko Dairy Free, który jest jednym z najmniej kalorycznych napojów roślinnych dostępnych na rynku. Najszybciej rozwijającym się produktem w tej gamie jest krem naturalny Koko Dairy Free, który stanowi alternatywę dla jogurtu – mówi nasza rozmówczyni.

– Rok 2018 przyniósł znaczne wzrosty sprzedaży, które obserwujemy także obecnie. W ofercie znajdują się również produkty o bogatszych walorach smakowych, takie jak czekoladowy napój Koko Dairy Free oraz owocowa alternatywa dla jogurtu. Owocem współpracy z dietetykami jest napój Koko Dairy Free Super. Produkt jest odpowiedni dla osób z każdej grupy wiekowej. Został wzbogacony o 9 kluczowych witamin i minerałów; zawiera także: potas, cynk, żelazo, fosfor, białko i tłuszcze roślinne, dostarczając więcej składników odżywczych, niż jakiekolwiek inny napój niespecjalistyczny – dodaje Barbara Nejman-Sobol, Key Account Manager w firmie Jansen Kaczorowski, Cichocki.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2019-05-15) Jansen Kaczorowski Cichocki: Ser kozi w formie kulek 9x10 g w trzech wersjach smakowych: z figami, pomarańczami oraz malinami
(2019-04-19) Jansen Kaczorowski Cichocki: Ser Biralungo
(2019-03-14) Jansen Kaczorowski Cichocki: Ser Mozarella Bianco Latte – jedyna naturalna mozzarella

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25