1. Aktualności
  2. Polska

Grupa Mlekovita rozwija co-branding. Nowe inwestycje marek Mlekovita i Sokołów

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
Od lewej: Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Grupa Sokołów, Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy Mlekovita, Marian Ciepły, Członek Zarządu Grupy Chorten © forum mleczarskie
© forum mleczarskie

Podczas konferencji prasowej w dniu 27 czerwca 2019 r. Grupa Mlekovita oraz Sokołów w osobach Prezesów Zarządu Dariusza Sapińskiego oraz Bogusława Miszczuka poinformowały o rozpoczęciu współpracy. Firmy stworzyły innowacyjny projekt biznesowy. Aby skutecznie odpowiedzieć na trendy konsumenckie firmy poszerzyły asortyment przekąsek i wprowadziły na rynek produkty Party Time, Wypasiony Duo Snack oraz Sokoliki Duo Snack.

Dotychczas wspólne projekty Grupa Mlekovita realizowała z firmą Nestlé, Dan Cake, Wawel.

Obie firmy są liderami w swoich branżach i posiadają wieloletnie doświadczenie oraz wiedzę o preferencjach konsumentów. Nowe produkty wpisują się w najnowsze trendy rynkowe rosnącej popularności pożywnych, wygodnych w użyciu, szybkich przekąsek.

Wagę segmentu przekąsek podkreślił Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy Mlekovita: – Na wielu rynkach, również w Europie Zachodniej, asortyment przekąskowy intensywnie się rozwija. Rosnącemu zainteresowaniu ze strony klientów odpowiada wzrost liczby przekąsek na sklepowych półkach. Zaobserwować można również zróżnicowanie asortymentu, co jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy chętnie sięgają po nowości oraz cenią ciekawe połączenia smaków.

– Staramy się nieustannie zaskakiwać odbiorców nie tylko kolejnymi wariantami ich ulubionych smaków pod marką Mlekovita, ale i zupełnie nowymi propozycjami. Dlatego szukając innowacyjnych rozwiązań, podejmujemy nowatorskie projekty biznesowe – jak ten, który pozwolił nam zaoferować asortyment przekąsek serowo-mięsnych.

Sokoliki Duo Snack są produkowane w centrali Grupy Mlekovity, natomiast Party Time oraz Wypasiony Duo Snack – w zakładzie Sokołów Oddział w Kole. Wszystkie nowe produkty są już w sieciach sklepów własnych Sokołów i Gzella oraz Mlekovitka i Chorten (1620 placówek).

Więcej o wydarzeniu w obszernej relacji w najbliższym wydaniu Forum Mleczarskie Handel pod koniec sierpnia.

© forum mleczarskie

Ostatnie wiadomości o firmie