Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Grupa Mlekovita rozwija co-branding. Nowe inwestycje marek Mlekovita i Sokołów

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2019-06-28 10:40:46

Od lewej: Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Grupa Sokołów, Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy Mlekovita, Marian Ciepły, Członek Zarządu Grupy Chorten © forum mleczarskie
© forum mleczarskie

Podczas konferencji prasowej w dniu 27 czerwca 2019 r. Grupa Mlekovita oraz Sokołów w osobach Prezesów Zarządu Dariusza Sapińskiego oraz Bogusława Miszczuka poinformowały o rozpoczęciu współpracy. Firmy stworzyły innowacyjny projekt biznesowy. Aby skutecznie odpowiedzieć na trendy konsumenckie firmy poszerzyły asortyment przekąsek i wprowadziły na rynek produkty Party Time, Wypasiony Duo Snack oraz Sokoliki Duo Snack.

Dotychczas wspólne projekty Grupa Mlekovita realizowała z firmą Nestlé, Dan Cake, Wawel.

Obie firmy są liderami w swoich branżach i posiadają wieloletnie doświadczenie oraz wiedzę o preferencjach konsumentów. Nowe produkty wpisują się w najnowsze trendy rynkowe rosnącej popularności pożywnych, wygodnych w użyciu, szybkich przekąsek.

Wagę segmentu przekąsek podkreślił Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy Mlekovita: – Na wielu rynkach, również w Europie Zachodniej, asortyment przekąskowy intensywnie się rozwija. Rosnącemu zainteresowaniu ze strony klientów odpowiada wzrost liczby przekąsek na sklepowych półkach. Zaobserwować można również zróżnicowanie asortymentu, co jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy chętnie sięgają po nowości oraz cenią ciekawe połączenia smaków.

– Staramy się nieustannie zaskakiwać odbiorców nie tylko kolejnymi wariantami ich ulubionych smaków pod marką Mlekovita, ale i zupełnie nowymi propozycjami. Dlatego szukając innowacyjnych rozwiązań, podejmujemy nowatorskie projekty biznesowe – jak ten, który pozwolił nam zaoferować asortyment przekąsek serowo-mięsnych.

Sokoliki Duo Snack są produkowane w centrali Grupy Mlekovity, natomiast Party Time oraz Wypasiony Duo Snack – w zakładzie Sokołów Oddział w Kole. Wszystkie nowe produkty są już w sieciach sklepów własnych Sokołów i Gzella oraz Mlekovitka i Chorten (1620 placówek).

Więcej o wydarzeniu w obszernej relacji w najbliższym wydaniu Forum Mleczarskie Handel pod koniec sierpnia.

© forum mleczarskie


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2019-08-19) Grupa Mlekovita: Mleko Twój Kubek w odświeżonej szacie graficznej
(2019-08-08) Grupa Mlekovita: Mleko zsiadłe Na Polski Stół
(2019-08-05) Grupa Mlekovita idzie na rekord

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25