Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Sertop: Wyciągaj wnioski

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2019-06-25 13:07:32

© sertop

– W kategorii serków topionych istotny wpływ na generowanie sprzedaży mają pojawiające się coraz to nowe mody żywieniowe, a także sezonowość, która ma decydujący wpływ na decyzje smakowe konsumenta. Bo o ile zimą w koszyku zakupowym często można znaleźć produkty z dodatkiem grzybów (pieczarki czy borowiki) lub z dodatkiem czosnku, o tyle wiosną i latem ulubionymi smakami Polaków są serki wykonane na bazie tradycyjnych serów twardych, takie jak: Złoty Ementaler, Gouda czy Tylżycki, a także te, z typowo wiosennymi dodatkami np. cebulką i szczypiorkiem – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop.

– Niebagatelny wpływ na sprzedaż ma także różnorodna forma pakowania serków topionych, która powinna być urozmaicona (np. serowe krążki, plastry lub kostki). W przypadku ograniczenia ilości miejsca na półce, ważne jest dostosowanie rodzaju opakowania do przeważających preferencji klientów naszego sklepu. Drugim istotnym elementem doboru jest lokalizacja sklepu. Jeżeli jest on zlokalizowany w pobliżu np. biurowca, to najlepiej rotującymi serkami będą te, w plastrach, z użyciem których pracownicy mogą w błyskawiczny sposób przygotować sobie kanapkę. Jeśli natomiast nasz sklep jest sklepem osiedlowym, to warto postawić na serki topione w kostce tzw. telewizorki, które wystarczą do przygotowania posiłku dla więcej niż jednej osoby. Kluczem do sukcesu jest po prostu obserwacja preferencji konsumentów i dostosowywanie się do ich bieżących potrzeb. Bo w końcu chodzi o to, aby klient opuścił nasz sklep zadowolony i ponownie wrócił na zakupy – dodaje Aneta Będkowska.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2019-08-14) Sertop: Sery w diecie sportowca
(2019-08-05) Sertop: Doceń Polskie
(2019-07-30) Sertop: Posiłek w podróży

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25