Hiszpania: CAPSA Food z coraz lepszymi wynikami finansowymi
Przychody firmy ze sprzedaży w 2018 r. wzrosły o 6,1% do 738 mln euro, podczas gdy wynik przed amortyzacją i opodatkowaniem wyniósł 45 mln euro, a zysk netto 22,8 mln euro. To historycznie najlepszy wynik mleczarni.
Mleczarnia z zadowoleniem informuje o wzroście sprzedaży na rodzimym rynku o 4%, a sprzedaż poza granicami kraju o 14%. Dział Ingredients zwiększył sprzedaż o 9%. Dział Food Service Również dostawcy mleka mogą czuć się usatysfakcjonowani: firma płaciła 10,7% wyższą cenę za surowiec niż średnia w Hiszpanii. Skup wzrósł o 1,5% i wyniósł 928 mln litrów.
Hiszpańska firma osiągnęła według Nielsena udział 16% w rynku mleka płynnego, 18,6% w rynku śmietany, 26% w rynku masła. Firma wytwarza nabiał w 7 centrach produkcyjnych.