1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Handel jest otwarty na produkty wygodne

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Almette są hitem, notują wzrosty dwucyfrowe, zarówno wartościowo, jak i wolumenowo, są naszą perłą w koronie – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Dzięki połączeniu twarogu z warzywami, przyprawami oraz ziołami, Almette kuszą delikatną konsystencją i wyjątkowymi kompozycjami smakowymi. Miłośnicy serków Almette mogą wybierać z bogatej oferty słonych wariantów z ziołami, warzywami i przyprawami oraz spośród owocowych.

Wzrasta zapotrzebowanie na poręczne produkty, które można zabrać ze sobą i spożyć w drodze. Obserwujemy ten trend i dostosowujemy do niego naszą ofertę. To oczywiście daje szansę wzrostu wolumenu sprzedaży produktów spełniających te kryteria, a handel jest jak najbardziej otwarty na produkty wygodne. W wersji mini oferujemy teraz nasz kultowy serek Almette.

Nowy Mini Almette to serek w praktycznym, łatwym do podzielenia opakowaniu, które możesz zabrać ze sobą. Idealny dla wszystkich, którzy chcą cieszyć się super jakością. Mini Almette to świetna propozycja na przekąskę, drugie śniadanie lub lunch, w wygodnym 4-komorowym opakowaniu, a każda mini porcja puszystego serka twarogowego to gwarancja wygody i świeżości w każdej sytuacji.